23.7.10

Η Τζούλια Αλεξανδράτου αποκαλύπτει

Γιατί πήγες στη Μύκονο;
Ήταν μια απόφαση τελευταίας στιγμής. Σχεδόν κάθε μέρα είμαστε σε διαφορετικό νησί και έχουμε νοικιάσει lear jet για τις μετακινήσεις μας. Φτάσαμε εννιά το βράδυ στο νησί κατευθείαν από την Κέρκυρα. Μας παρέλαβε λιμουζίνα με προορισμό τις VIP σουίτες του Santa Marina. Από εκεί πήρα ένα ένα φουσκωτό σκάφος και κατέβηκα στην Ψαρού για να πιω μια pina colada. Ως συνήθως, με περίμεναν δέκα παπαράτσι. Ξαφνικά έπεσε το πάνω μέρος του μαγιό μου! Ήταν μια άτυχη στιγμή αλλά δεν με ενόχλησε κιόλας. Είμαι περήφανη για το σώμα μου.
Υπάρχει κάποιος άντρας στη ζωή σου αυτή τη στιγμή;
Υπάρχει- και είναι ο ίδιος ο Κριστιάνο Ρονάλντο- αλλά το μυαλό μου είναι αέρινο όπως οι καλοκαιρινές μου διακοπές. Από Σεπτέμβριο έχουμε γάμους και χαρές, δεν αναιρώ ό,τι έχω πει. Σε λίγο αναχωρώ με το ελικόπτερο του Santa Marina για Αθήνα και αμέσως μετά πετάω πάλι με lear jet με προορισμό την Κω.
Τελικά θα κάνεις το πρωινό στο Extra;
Η πρόταση ισχύει από την πλευρά τους, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Θα δουλεύω σε ένα μεγάλο νυχτερινό μαγαζί οπότε δεν ξέρω αν θα καταφέρνω να ξυπνάω τόσο πρωί. Επίσης κάνω αυτή τη στιγμή γυρίσματα για μια σειρά που θα δείχνει τη καθημερινότητά μου και θα προβληθεί σε μεγάλο κανάλι. Παράλληλα ετοιμάζομαι να μπω στο στούντιο ηχογράφησης για το νέο μου cd που θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις.
Οι άντρες σε φλερτάρουν το ίδιο μετά το ροζ σκάνδαλο που προκάλεσες πριν λίγους μήνες;
Όχι. Εγώ πρέπει να τους φλερτάρω. Τρομοκρατούνται γιατί, όταν τους καλώ τα βράδια στο δωμάτιό μου, φαντάζονται ότι έχω τοποθετήσει κρυφές κάμερες. Η σεξουαλική μου ζωή περνάει κρίση λόγω της τεράστιας δημοσιότητας που απολαμβάνω. Να σκεφτείς ότι ακόμα και στην τουαλέτα ψάχνουν για κρυφές κάμερες. Φοβούνται ότι μετά θα βγουν οι προσωπικές μας στιγμές στο Star ή θα κυκλοφορήσουν σε DVD!
Μαθαίνω ότι ετοιμάζεις και άλλα πράγματα.
Έρχεται το νέο ροζ βίντεο της Τζούλιας που θα το κατεβάζεις στο κινητό του. Είναι μια τεράστια παραγωγή με εξωτερικά γυρίσματα αυτή τη φορά. Θα γίνω και ροζ γραμμή! Μετά τις δυο το βράδυ θα παίρνεις τηλέφωνο την Τζούλια -με χρέωση φυσικά- και θα σου λέει αυτά που θες να ακούσεις. yupi.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου