Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γράφει ο Β.Μ.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γράφει ο Β.Μ.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

21.9.19

Εμείς οι «ανώνυμοι» δημοσιογράφοι !

Θα ήταν μάταιο να καθίσουμε να συζητήσουμε τον ορισμό του δημοσιογράφου, πολύ δε περισσότερο να μπούμε στο πεδίο «καλός δημοσιογράφος» (αν και κάποιοι έχουν έτοιμη την καυστική απάντηση στο τελευταίο…). 
 
Να πούμε απλά ότι κατά τα κοινώς αποδεκτά :
 
 «Η δημοσιογραφία εμπεριέχει την υποκειμενική άποψη αυτού που την ασκεί, από τον τρόπο διαμόρφωσης ή παρουσίασης των συγκεντρωμένων πληροφοριών, μέχρι τον άμεσο σχολιασμό τους. 
 
Δημοσιογράφος δεν είναι μόνο ο γνωστός, ο προβεβλημένος, ο ακριβοπληρωμένος, ο «εξυπηρετών συμφέροντα», ο «πουλημένος», ο «αλήτης-ρουφιάνος»!
 
Υπάρχουμε (ναι, βάζω και τον εαυτό μου μέσα) εκεί έξω χιλιάδες εργαζόμενοι
– και πολλοί περισσότεροι άνεργοι πλέον – που η μοίρα, η τύχη, το μεράκι, το στραβό μας το κεφάλι, το «timing» αν θέλετε, μας «έριξε» σε αυτό το…λειτούργημα. 
 
Μεταξύ αυτών των πολλών θα υπάρχουν και σκάρτοι (είναι η ανθρώπινη φύση βλέπεται…)
Αλλά επιστρέψτε μου να έχω την άποψη ότι δεν είναι αυτοί η πλειονότητα!   
 
Παλεύουμε καθημερινά για να είμαστε εντάξει απέναντι στον εαυτό μας πρωτίστως και βεβαίως στο κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε .
Στα όσα ορίζουν η λογική και η ηθική!
Δουλέψαμε και δουλεύουμε χρόνια τώρα, ατέλειωτες ώρες, μερόνυχτα ολόκληρα, γιορτές και αργίες, κάποιοι βρεθήκαμε στους πιο περίεργους χώρους, αντικρίσαμε κάποιοι άλλοι τις πλέον φρικιαστικές εικόνες,  πολλές φορές κλάψαμε, βιώσαμε συναισθήματα που ούτε να τα θυμόμαστε δεν θέλουμε, ζήσαμε όμως και ανεπανάληπτες στιγμές χαράς, στο «κυνήγι» της είδησης!
Κάναμε και λάθη, σίγουρα, για τα οποία περισσότερο «πληρώσαμε» ή και πληρώσαμε εμείς.  
 
Δεν διεκδικούμε βραβεία, τους περισσότερους δεν μας ξέρετε κι ούτε πρόκειται να μας γνωρίσετε ποτέ!
 
Η αναγνωρισιμότητά μας περιορίζεται σε ένα στενό κύκλο συγγενών, φίλων, συνεργατών, και κάποιων δεκάδων αναγνωστών
Οι αμοιβές μας (για όσους είμαστε τυχεροί και τις έχουμε αυτές) απέχουν παρασάγγας από τα επίπεδα της…άνετης διαβίωσης (και όχι μόνο τώρα που έχουμε κρίση).

Οι περισσότεροι από εμάς δηλώνουμε ότι με την πρώτη ευκαιρία θα την…κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια από το χώρο, μόλις βρούμε κάτι (οτιδήποτε) άλλο.
Ελάχιστοι το πραγματοποιούν αυτό το…πηδηματάκι!
 
Εμείς οι «ανώνυμοι» δημοσιογράφοι υπάρχουν στιγμές που «ντρεπόμαστε» ή φοβόμαστε να αναφέρουμε την επαγγελματική ιδιότητά μας.
 
Γιατί το πράγμα κάπου…στράβωσε. 

Γιατί είμαστε (και με δική μας ευθύνη βεβαίως) αναγκασμένοι να συν-πορευόμαστε ως επαγγελματίες με τους …άλλους! 
 
Οι οποίοι δυστυχώς κάνουν περισσότερο θόρυβο και δυστυχώς ακούγονται! 

B.M

14.9.19

Τράπεζα Πειραιώς - Πέφτουν τα λουκέτα σαν χαλάζι στην Μεσσηνία

Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η συρρίκνωση των τραπεζικών υποκαταστημάτων  της Πειραιώς

 Με διαδικασίες «fast track» κλείνουν τα τραπεζικά καταστήματα, της Πειραιώς στα Φιλιατρά την Μεθώνη στην Χώρα και έπεται συνέχεια στην προσπάθεια των τραπεζών να περιορίσουν το λειτουργικό τους κόστος.

Το «ψαλίδι» στο δίκτυο καταστημάτων μπαίνει κυρίως στην περιφέρεια, όπου το κλείσιμο ενός καταστήματος έχει πολύ μεγαλύτερες επιπτώσεις, τόσο για τους εργαζόμενους σε αυτό, όσο και για την τοπική κοινωνία.
 Η τράπεζα εφαρμόζει ένα άτυπο memorandum, ώστε σε κάθε δήμο για παράδειγμα- να παραμένει μία τράπεζα η οποία θα εξυπηρετεί την τοπική κοινωνία
Παρά το σφοδρό κύμα αντιδράσεων των εμπορικών συλλόγων και των τοπικών κοινωνιών οι αποφάσεις έχουν ληφθεί σε κεντρικό επίπεδο και πλέον οι μόνοι που μπορούν να αποτρέψουν τα λουκέτα είναι οι τοπικές εξουσίες και οι βουλευτές του νομού ασκώντας ισχυρές πιέσεις για την ανάκληση των αποφάσεων  

Β.Μ

19.1.19

ΚΑΛΑΜΑΤΑ - Κυριακή μεσημέρι οι Γη & Ύδωρ επιστρέφουν στο "Καπηλειο "

Σας περιμένουμε αυτή την Κυριακή  το μεσημέρι στις 13:00 στο «Καπηλειό » στο ιστορικό κέντρο Καλαμάτας στην οδό Αγ.Παντελεήμονος 10 , να διασκεδάσουμε με τους "Γη & Ύδωρ"….
Θα σας χορτάσουμε  με … Μεζέδες, ποικιλίες με απίστευτες Μεσσηνιακές γεύσεις  για όλα τα γούστα και άφθονο ποτό

Τηλέφωνα κρατήσεων: 2721402240
Κιν. 6975123987

·              
 * «Το καπηλειό»

Στο ιστορικό κέντρο Καλαμάτας στον πεζόδρομο της οδού Αγίου Παντελεήμονος 10 βρίσκεται το μεζεδοπωλείο « Το καπηλειό » όπου μπορείτε να απολαύσετε καθημερινά ποικιλία μεζέδων, πιάτα της ώρας, μαγειρευτά φαγητά με αγνά υλικά και μοναδικές γεύσεις σε ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον Με  αυθεντικές συνταγές της Μεσσηνίας σε προσιτές τιμές με άψογη εξυπηρέτηση, σε έναν χώρο εμπνευσμένο από τα παραδοσιακά πρότυπα του τόπου μας που μας μεταφέρουν στα χρόνια του παππού και της γιαγιάς

Β.Μ

14.1.19

ΘΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ; ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ

Η πολιτική είναι προσφορά στην πατρίδα και όχι προσωπικό επάγγελμα δια βίου…

Για να χτυπηθεί το κακό της οικογενειοκρατίας και των ισόβιων βουλευτών-σωτήρων: 


Όριο τα δέκα χρόνια στη βουλευτική θητεία με ταυτόχρονη κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης.

Αν δούμε σήμερα την ανθρωπογεωγραφία του κοινοβουλίου, θα συνειδητοποιήσουμε ότι τρίτο κόμμα της βουλής είναι το κόμμα των …συγγενών: κόρες, γιοί, ανήψια και ξαδέλφια πρώην πολιτικών αλλά και εν ενεργεία, έχουν δημιουργήσει το δικό τους κλειστό κλάμπ των …εκλεγμένων από τον λαό!

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ύβρη προς έναν νέο άνθρωπο σήμερα, από το να ακούει στα διάφορα τηλεοπτικά πάνελ ή από το βήμα της βουλής, διάφορους βουλευτές, να λένε με έπαρση ότι … εκλέγονται από τον λαό για είκοσι και τριάντα χρόνια συνέχεια!

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη υποκρισία επίσης, από το να ακούς από τους ίδιους γεροπαράξενους δημόσιους υπαλλήλους – βουλευτές, να λένε μετά με δασκαλίστικο ύφος, ότι δεν συμμετέχουν οι νέοι στα κοινά και στην πολιτική και ότι αυτό τους προκαλεί μεγάλη απογοήτευση για τη σημερινή νέα γενιά!

Και φυσικά το τραγικότερο όλων είναι, να ακούς από τους ίδιους απίστευτους αυτούς τύπους που μας οδήγησαν στη σημερινή άθλια οικονομική κατάσταση, να θέλουν να μας επιβάλουν και την δική τους …λύση στο πρόβλημα που εκείνοι δημιούργησαν!!

Από την εποχή του Περικλή, τότε που η απουσία από την ενασχόληση με τα κοινά ζητήματα της πόλης ήταν ποινικό αδίκημα, η δημοκρατία βασίζεται στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή του απλού πολίτη.
Από τη μεταπολίτευση και μετά, σταδιακά και συστηματικά, ζήσαμε τη μετατροπή της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας σε ….θεοκρατική!

Δεν μπορεί σε μια χώρα, στην οποία ο Πρώτος Πολίτης, ο πρόεδρος της δημοκρατίας, να έχει συγκεκριμένη θητεία και μετά να μην έχει δικαίωμα να ξαναείναι υποψήφιος, ο Πρώτος Πνευματικός πολίτης της εκπαίδευσης, ο Πρύτανης του πανεπιστημίου, να έχει όριο τις δύο θητείες και μετά να μην έχει το δικαίωμα να είναι ξανά υποψήφιος και ο …βουλευτής, να βάζει και να ξαναβάζει και να ξαναβάζει υποψηφιότητα μέχρι να πεθάνει ή αν βαρεθεί να ευλογεί τους συγγενείς του για να μη χαθεί η οικογενειακή παράδοση!

Δεν μπορεί κάποιος πολίτης που εκλέχτηκε βουλευτής, για να υπηρετήσει υποτίθεται τον λαό, επί δυο θητείες – που μπορεί να μας κάνουν και πέντε χρόνια σύνολο μόνο- να δικαιούται πλήρους βουλευτικής σύνταξης!

Είναι ντροπή. Είναι κατάντια για την δημοκρατία μας.

Η πολιτική είναι προσφορά στην πατρίδα και όχι προσωπικό επάγγελμα δια βίου…

Β.Μ

12.1.19

ΜΕΣΣΗΝΙΑ: ΘΕΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ - ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Ο ΑΜΙΑΝΤΟΣ !!!

ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ & ΔΗΜΟΙ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ - ΠΥΛΟΥ ΝΕΣΤΟΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΗΣ 
- 20.000 ΜΕΤΡΑ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ  ΕΝ ΕΤΙ  2019 ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ  ... ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ  ΜΕ ΑΜΙΑΝΤΟ !!!

Είναι αδύνατο να δεχτώ, ότι υπάρχουν ακόμα υδρευτικά δίκτυα στην Μεσσηνία  με βασικό υλικό τον καρκινογόνο αμίαντο, 37 χρόνια μετά την Κοινοτική  Οδηγία 76/769/Σεπτέμβριος 82. 
Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 149 της Συνθήκης αυτής που απευθύνεται προς όλα τα Κράτη–Μέλη «απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και εμπορία των προϊόντων και παρασκευασμάτων του αμίαντου».

Αν  οι πολιτικές και τοπικές  μας  εξουσίες εξακολουθούν να στρουθοκαμηλίζουν, τους υπενθυμίζω ότι το κτίριο που στεγαζόταν η Ευρωπαική Επιτροπή εκκενώθηκε το 1991, όταν βρέθηκε ότι είχε χρησιμοποιηθεί αμίαντος κατά την κατασκευή του το 1967.

Παρόλα αυτά η Ελλάδα όχι μόνο δεν συμμορφώθηκε με την πρώτη Οδηγία (γι’ αυτό και ακολούθησε και δεύτερη Οδηγία με αρ. 87/217/ΕΟΚ/19-3-87 σχετικά πλέον με την πρόληψη και μείωση της ρύπανσης από τον καρκινογόνο αμίαντο)  και συνεχίζουμε να ανεχόμαστε την ύπαρξη του αμίαντου ακόμη και σε δίκτυα ύδρευσης  όπως αυτό του Συνδέσμου ύδρευσης   «ΤΕΛΛΟΣ ΑΓΡΑΣ » που υδροδοτεί τρείς Καλλικρατικούς Δήμους  ( Πύλου-Νέστορος ,Μεσσήνης και Τριφυλίας ) από το 1973 έως σήμερα και συγκεκριμένα για το κομμάτι του αγωγού από τις πηγές  στο Παλαιό Λουτρό ( Αλικοντούζι ) έως την Μεταμόρφωση με μήκος αγωγού πάνω από ….20 χιλιόμετρα .

ΙΣΤΟΡΙΚΟ - Ο ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΣ ΑΜΙΑΝΤΟΣ

Η πραγματική τραγωδία για την ανθρωπότητα  αρχίζει το 1935, όταν πλέον οι γιατροί ανακάλυψαν ότι ο αμίαντος προκαλεί καρκίνο.

Σε μερικές περιπτώσεις αρκούσε εισπνοή ινών μόνο για μερικές ώρες. Οι καρκίνοι που προκαλεί ο αμίαντος είναι πολλών ειδών: των πνευμόνων, μεσοθηλίωμα (καρκίνος του υπεζωκότος), μεσοθηλίωμα του περιτοναίου, καρκίνο του οισοφάγου, του λάρυγγα, του στομάχου, και του παχέος εντέρου.

Συνήθεις ενδείξεις αμιάντωσης είναι δύσπνοια, συριγμός της αναπνοής, και κυάνωση όπου τα νύχια, το δέρμα και τα χείλη γίνονται μπλε από την έλλειψη οξυγόνου.

 Σχεδόν πάντα επακολουθεί θάνατος.

Ο αμίαντος είναι από τους δέκα πρώτους επικίνδυνους για την υγεία ρυπαντές, για τους οποίους καθορίστηκε παγκοσμίως όριο ανεκτό από τον άνθρωπο.

Σαν μέγιστο ανεκτό όριο οι περισσότερες χώρες έχουν νομοθετήσει τις 2 ίνες στο κυβικό εκατοστό του αέρα. Ο αριθμός των ινών του αμιάντου στον αέρα κυμαίνεται συνήθως από 0,0004 –0,0005 ίνες ανά κυβικό δηλαδή 4.000 φορές μικρότερος από το επιτρεπτό όριο. Ο κίνδυνος της εισπνοής αμιάντου έχει βρεθεί σχεδόν παντού.

Σε ορυχεία κι εργοστάσια αμιάντου, σε ναυπηγεία, σε λεβητοστάσια, σε εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής, στους δρόμους, στα σπίτια μας, στα σχολεία, στο ίδιο το νερό που πίνουμε.

Γυναίκες που βούρτσισαν τα ρούχα των ανδρών τους ύστερα από τη δουλειά, ένα μικρό αγόρι που βοήθησε τον πατέρα του σε μια δουλειά με αμίαντο, κάποιος που μόνωσε με αμιαντοτσιμέντο ένα καζάνι, ένας τυροκόμος που κάλυψε τα βαρέλια του με αμίαντο, όλοι πέθαναν από μεσοθηλίωμα.

Ας προσπαθήσουμε όμως να προσεγγίσουμε το τεράστιο αυτό θέμα, για να σώσουμε τουλάχιστον τα παιδιά μας, γιατί υπάρχει κατηγορία ανθρώπων π.χ. στην Κοζάνη, όπου αφού δούλεψαν αρκετά χρόνια στα μεταλλεία αμιάντου της περιοχής, σήμερα αργοπεθαίνουν από διάφορες μορφές καρκίνων, μετά από μια πρόωρη συνταξιοδότηση που τους έδωσε με νόμο το κράτος.

Ο αμίαντος είναι πυριτικό υλικό ινώδες, σκληρό και ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες, απρόσβλητο από χημικές δράσεις και με αντοχή τετραπλάσια του χάλυβα.

 Στη φύση συναντάται στα ορυκτά σερεπεντίνη και αμφίβολο. Ο πιο κοινός τύπος είναι 3MgO.2SiO2. 2H20.

Στην Ελλάδα υπάρχει στη Δυτ. Μακεδονία και Ήπειρο. Λόγω των παραπάνω ιδιοτήτων υπάρχουν πάνω από 3.000 χρήσεις και εφαρμογές του αμίαντου.

 Χρησιμοποιήθηκε σαν μονωτικό για πρώτη φορά το 1866 και σαν αμιαντοτσιμέντο το 1870. Η πρώτη συνομοσπονδία αμιάντου έγινε το 1883 στη Νέα Υόρκη. Οι χρήσεις του από τότε πολλαπλασιάσθηκαν.

Πυρίμαχα γάντια, στολές και σωλήνες ύδρευσης και άρδευσης, μονώσεις σε λέβητες και σωληνώσεις, πλάκες δαπέδων και οροφών, φίλτρα και ηλεκτρικές συσκευές όπως σίδερα, ψηστιέρες, σόμπες και ξηραντήρες μαλλιών, δεξαμενές νερού, τα γνωστά φύλλα αμιάντου για την κάλυψη υπόστεγων, φρένα των αυτοκινήτων, αεροπλάνων, τρακτέρ, και άλλων τροχοφόρων, είναι μόνο μερικές από τις 3000 χρήσεις και εφαρμογές του επικίνδυνου αυτού υλικού.

Υ.Γ.

ΕΝΩ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ  ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΟΝ ΘΕΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ …
ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ  «ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ » ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΠΝΟΑ ΕΡΓΑ  (ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ )ΚΑΙ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ …..ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ !

B.M

"Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Η ελπίδα που μας κλέβουν σήμερα, μεταλλάσσεται σε βαριά δεσμά του αύριο !
 Αυτοί οι στίχοι του Κώστα Βάρναλη αποτελούν την μοιραία φωτογραφία της σημερινής Ελλάδας. 
 Μιάς χώρας, που έγινε χώρος πειραματισμών, χώρος ευκαιρίας και πλουτισμού για παρέες, λακέδες και αφεντικά, για τράπεζες και άγνωστους - κρυφούς επενδυτές που έπαιξαν στην μιζέρια και την δειλία του σύγχρονου Έλληνα και κέρδισαν...
"Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, προσμένουμε ίσως κάποιο θάμα...",  μας ψιθυρίζει ο ποιητής, προσπαθώντας να μας πείσει πως τα θαύματα γίνονται όταν υπάρχει ανδρεία, όταν υπάρχει θέληση, όταν κυριαρχεί η γνώση αλλά και πίστη στα ιδανικά και τις αξίες, όταν είμαστε μαζί και όχι χώρια... τότε μπορούμε να περιμένουμε ΙΣΩΣ να έρθει το θαύμα...
Όμως, τί από αυτά σήμερα υπάρχει;
Δυστυχώς, λόγια πολλά, λόγια φτωχά, λόγια του ψευτο-νταή που κουρνιάζει σαν έρθει η στιγμή...
Αυτοί είμαστε; Έτσι μας έκαναν; Και το ανεχόμαστε;
Καμιά δικαιολογία... τίποτε δεν υπάρχει για να μας απαλλάξει από την ευθύνη της μοιρολατρίας μας και από τη νίκη των φόβων μας. 
Δουλικά, χειρίστου είδους γινήκαμε.  
Και, ακόμη και τώρα, ελπίζουμε σε ένα νέο αφέντη που θα μας λυπηθεί και δεν θα μας φοβηθεί.
Ψάχνουμε για οίκτο, όταν οι πρόγονοί μας πέθαιναν για να κρατήσουν την περηφάνεια τους...
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..." 
Αυτοί είμαστε και όσο και να μας πονάει, όσο και να μας πληγώνει, η ελπίδα που ψάχνουμε δεν υπάρχει πουθενά. 
Πρέπει πρώτα να γεννηθεί στην καρδιά μας, για να βγει μετά παραέξω, αν είμαστε πραγματικά αντρειωμένοι... 
Η ελπίδα που μας κλέβουν σήμερα, μεταλλάσσεται σε βαριά δεσμά του αύριο.
Κι εμείς, "μοιραίοι" θεατές της συντριβής μας κοιτάζουμε στον ορίζοντα να βρούμε εκείνο που μέσα από τα στήθια μας αφήσαμε να φύγει...
Ψάχνουμε σε μύθους, προφητείες και κουβέντες... 
ψάχνουμε να στηριχτούμε, όταν δεν είμαστε σε θέση ούτε καν να σκεφτούμε.
 Και άντε και στηριχτήκαμε στα λόγια κάποιου... λόγια... που αύριο μπορεί να γίνουν κόλαφος και εξευτελισμός...
Πόσο εύκολα ξεστρατίζουμε όταν δεν έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε;
Πόσο εύκολα χάνουμε μάχες, που δεν δίνουμε ποτέ, επειδή δεν μάθαμε να μαχόμαστε;
Πότε, άραγε, θα αποφασίσουμε να πολεμήσουμε και να νικήσουμε τους προσωπικούς μας δαίμονες, για να σηκωθούμε και να πάρουμε όλα όσα μας ανήκουν, όλα όσα σήμερα μας κλέβουν;
Ακόμη και το θαύμα για να γίνει, πόσο άξιοι είμαστε για να το δούμε; 
Πόσο άξιοι είμαστε για να το καταλάβουμε;
Ανάξιοι  των καιρών... ανάξιοι της μοίρας των δικών μας των παιδιών...
Αυτοί είμαστε. 
Μέχρι να πάρουμε απόφαση να αλλάξουμε. 
Τότε, μόνο, θα αλλάξουν όλα...
Β.Μ 

10.1.19

Θα τολμήσει ο Μητσοτάκης την ανανέωση;

Η ανανέωση για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να είναι τολμηρή …

Όσο πλησιάζει ο χρόνος των εκλογών τόσο  φουντώνουν οι συζητήσεις  στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης   για το ποιοι θα είναι υποψήφιοι βουλευτές και τόσο θα βγαίνουν από την θήκη τους τα εσωκομματικά μαχαίρια από τους δεινόσαυρους της πολιτικής  με στόχο την εξολόθρευση  νέων υποψηφίων  φοβούμενοι μην χάσουν τα προνόμια της καρέκλας την επόμενη ημέρα.


Στους  ψηφοφόρους  είναι καθολικό το αίτημα για ανανέωση προσώπων.
Αν δεν το τολμήσει η ηγεσία  της Ν.Δ θα πρέπει να το επιβάλλει ο λαός 


Oι βουλευτές εκλέγονται με σταυρό.
 Δεν εκλέγονται με βάση την λίστα.


 Αυτό σημαίνει πως οι ψηφοφόροι μπορούν να επιλέξουν  το εύρος της ανανέωσης που επιθυμούν εαν η ηγεσία  της Ν.Δ  δειλιάσει να  κάνει πράξη την ανανέωση προσώπων 

Β.Μ

3.12.13

NEWSMESSINIA - ΜΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ !

Ανάγκη ανανέωσης, στο πολιτικό μας τοπίο !

Οι εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τον Μάιο του 2014, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αλλαγή σελίδας ανανέωσης πολιτικών προσώπων.

Οι Περιφέρειες και οι Δήμοι όλης της χώρας έχουν ανάγκη από νέα πρόσωπα με όραμα, γνώση, ικανότητες και αποφασιστικότητα για να απαντήσουν στις νέες προκλήσεις των καιρών.

Διαπλοκή, μίζες, πελατειακές σχέσεις είναι καθημερινές ειδήσεις στα δελτία των οκτώ ,στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων και στο διαδίκτυο.

Οι πολίτες δεν ψήφισαν, καταψήφισαν.

Η πρώτη απάντηση των πολιτών δόθηκε στις τελευταίες εκλογές  που τιμώρησαν με την ψήφο τους  τα κόμματα που θεωρούνται υπεύθυνα για την κατάρρευση της οικονομίας.

Παρόλα αυτά, η ανανέωση του πολιτικού προσωπικού από τους πολίτες, δεν στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό στις προσωπικότητες των νέων προσώπων που εξελέγησαν.

Μνημόνιο, αντιμνημόνιο, διακύβευμα χρεοκοπίας, έπαιξαν το βασικό ρόλο επιλογής ψήφου των πολιτών και όχι τα πρόσωπα.

Τα νέα πολιτικά κόμματα εκμεταλλεύθηκαν την δικαιολογημένη οργή της κοινωνίας, κέρδισαν την είσοδο στη Βουλή και νέα πρόσωπα βγήκαν στο προσκήνιο της πολιτικής αλλά δυστυχώς η πορεία τους εως τώρα έδειξε ότι το σύστημα τους ….αφομοιώνει.

Η ελληνική κοινωνία, ανεξάρτητα από ιδεολογικές ανατροπές, φάνηκε ότι είναι έτοιμη να ανοίξει το δρόμο στην ανανέωση πολιτικών προσώπων.

Ένα δρόμο που τα λεγόμενα άλλοτε μεγάλα κόμματα δε φαίνεται να ενστερνίζονται, ακολουθώντας τις παλιές μεθόδους επιλογής πολιτικών προσώπων ευθύνης.

Φοβούνται να ξεκινήσουν την ανανέωση, του κομματικού ιστού τους αξιοκρατικά.

Να αναδείξουν νέα, άφθαρτα πρόσωπα, προσωπικότητες, αναγνωρισμένου κύρους, με όρεξη και διάθεση κοινωνικής προσφοράς και φυσικά εκτός κομματικού σωλήνα.

Στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε το τοπίο

Αν τα κόμματα  δεν έχουν πάρει ακόμα το μήνυμα ,αυτό θα δοθεί ξεκάθαρα στις κάλπες του Μαίου 2014 όπου οι εκτός κομματικών γραμμών υποψήφιοι με πολυσυλλεκτικά ψηφοδέλτια από καταξιωμενες προσωπικότητες  των τοπικών  κοινωνιών  θα κάνουν το μεγάλο άλμα αφήνοντας πίσω τους το αμαρτωλό και σάπιο πολιτικό κατεστημένο που οδήγησε την χώρα μας σε αυτό το χάλι.

Β.Μ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου