24.6.10

Τζούλια Αλεξανδράτου: ''Ξέρω να χειρίζομαι …τα πόδια μου!''

Σήμερα είναι ημέρα βαρυσήμαντων δηλώσεων! Μετά τη Ρία Αντωνίου που δήλωσε ότι ''δεν είναι τσ...λα'', η Τζούλια Αλεξανδράτου μας αποκάλυψε ότι ξέρει να χειρίζεται τα πόδια της. Και η αλήθεια είναι ότι η Τζούλια έχει εξαιρετικά ανοίγματα... Διότι η κοπέλα μικρή έκανε χορό μαζί με τη Μαρία Ιωαννίδου! Αργότερα έκανε άλλου είδους... χορευτικά, αλλά και αυτά γυμναστική είναι! Και τώρα ετοιμάζεται να χορέψει και στη μικρή οθόνη και συγκεκριμένα στο ''Dancing with the stars 2''. Η Τζούλια, φορώντας το φούξια μαγιό της και με φόντο την πισίνα της νέας της έπαυλης στην Εκάλη, μας αποκάλυψε ότι είχε δεχθεί πρόταση να συμμετάσχει στο πρώτο ''Dancing with the stars'', αλλά είχε... δουλειές (πού να προλάβεις να κάνεις πρόβες, όταν έχεις γυρίσματα για το πορνό;!) και το ανέβαλε για του χρόνου. ''Φέτος θα είμαι σίγουρα!'' δηλώνει. Γιατί τους ρώτησες; Θα μου πείτε, δε χρειάζεται, Τζούλια είναι αυτή, αυτοπροσκαλείται! ''Εγώ ξέρω να τα χειρίζομαι τα πόδια μου! Έχω λίγο σκουριάσει, αλλά και 100 χρόνια να έχω να κάνω χορό, θα ξέρω να κινηθώ!'' εξηγεί η Τζούλια, που όπως λέει, στα 23 της χρόνια έχει καταφέρει κάποια βασικά πράγματα. Να είναι αναγνωρίσιμη και πλούσια. Μα τι πιο βασικό για μία 23χρονη;! Τώρα πια έχει ολοκληρωθεί ως άνθρωπος...

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου