30.5.11

Εγκυμονούσα καταγγέλλει το Νοσοκομείο Καλαμάτας !

Η ντροπή λέγετε Λοβέρδος, η ντροπή λέγετε νοσοκομείο Καλαμάτας, η ντροπή λέγετε γιατροί, η ντροπή λέγετε ιατρική περίθαλψη!
Καταγγέλλω επώνυμα όλους τους παρακάτω.
Σήμερα επήγα στο νοσοκομείο Καλαμάτας για τεστ εγκυμοσύνης το οποίο βγήκε θετικό και με έστειλαν στους γυναικολόγους του νοσοκομείου. Μου έδωσαν γραπτώς ότι το πολύ μέσα σε ένα μήνα να κάνω 17 συγκεκριμένες εξετάσεις. Πήγα να κλείσω ραντεβού με βιβλιάριο ΟΓΑ για τις εξετάσεις στο νοσοκομείο και μου είπαν ότι θα μου κλείσουν ραντεβού μετά της 28 Αυγούστου! Δηλαδή έτσι αδιάφορα για το τη μπορεί να μου συμβαίνει ή θα μου συμβεί μετά από τρεις μήνες!
Με την συμπεριφορά τους αυτή έχω έρθει σε απελπιστική ψυχολογική κατάσταση και αναρωτιέμαι είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ;;; Ζω στην ΕΛΛΑΔΑ;;; Και το παιδί που θα φέρω στην κοινωνία θα μου το πάρουν με το ζόρι να το στείλουν στα σύνορα! Εκεί εφαρμόζετε το σύνταγμα για τα ζώα;;;
Δεν ξέρω αν θα προβώ σε προληπτική μήνυση όλων των παραπάνω φορέων, αλλά τους προειδοποιώ ότι αν μου συμβεί το παραμικρό και χάσω το παιδί μου ή βγει με προβλήματα οι παραπάνω φορείς θα αποκτήσουν και αυτοί τα ίδια προβλήματα. Δεν απειλώ κανένα αλλά αμύνομαι σαν υποψήφια Μάνα και ΕΛΛΗΝΙΔΑ!
Σήμερα που επήγα στο νοσοκομείο της Καλαμάτας ο μήνας έχει 30-5- 2011 το όνομά μου είναι Αγγελική Κ Μιχαλοπούλου
Εκ μέρους της ιστοσελίδας ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ να αναφέρω τα εξής, ότι η παραπάνω υποψήφια Μάνα είναι νύφη μου! Και το αναφέρω γιατί από εδώ και πέρα το Νοσοκομείο Καλαμάτας και οι Γιατροί του θα βρίσκονται υπό την συνεχή και αντικειμενική κριτική μου για το καλό και των άλλων υποψήφιων Μανάδων.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου