Σε ελεύθερη πτώση βρίσκονται το τελευταίο διάστημα οι πωλήσεις των αλυσίδων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Οι καταναλωτές, επηρεασμένοι από την οικονομική αβεβαιότητα, βάζουν μαχαίρι στις όποιες αγορές, αναβάλλοντας για το μέλλον την απόκτηση συσκευών που στο παρελθόν αγόραζαν αφειδώς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης μελέτης οι πωλήσεις υπολογιστών στη χώρα μας, το πρώτο τρίμηνο του 2011, έπεσαν στα επίπεδα του 2007, συνεχίζοντας την καθοδική πορεία που ξεκίνησε πριν από περίπου ένα χρόνο. Μπροστά σε αυτή την εξέλιξη οι αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών προχωρούν ήδη σε επικοινωνιακά μηνύματα με προϊόντα – κράχτες και με τιμές που προκαλούν το καταναλωτικό ενδιαφέρον. Για να περιορίσουν τις απώλειες…
Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης μελέτης οι πωλήσεις υπολογιστών στη χώρα μας, το πρώτο τρίμηνο του 2011, έπεσαν στα επίπεδα του 2007, συνεχίζοντας την καθοδική πορεία που ξεκίνησε πριν από περίπου ένα χρόνο. Μπροστά σε αυτή την εξέλιξη οι αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών προχωρούν ήδη σε επικοινωνιακά μηνύματα με προϊόντα – κράχτες και με τιμές που προκαλούν το καταναλωτικό ενδιαφέρον. Για να περιορίσουν τις απώλειες…