28.12.10

Γράμματα στον Άγιο Βασίλη - «Άγιε μου Βασίλη, δικαιούμαι κι εγώ δώρο. Χάρισέ μου μία θέση διοριστέων στον ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών»...

Αυτές τις γιορτές ο Αη Βασίλης έγινε αποδέκτης επιστολών και από ενήλικες, οι οποίοι, ασφαλώς, δεν ζήτησαν τρενάκια, αυτοκινητάκια ή κούκλες. Ζήτησαν δουλειά και μάλιστα συνοδεύοντας το αίτημά τους με βιογραφικά... Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία και ενώ οι δείκτες ανεργίας αυξάνονται, αρκετοί Έλληνες δεν χάνουν το χιούμορ ή την ελπίδα τους... Απευθυνόμενοι στον Άγιο των παιδιών, ζητούν μία θέση εργασίας, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις «Άγιε Βασίλη, σε παρακαλώ πολύ, κάνε μου δώρο μία θέση διοριστέου στον ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών, στον κλάδο 9 των Οικονομολόγων, γιατί και εγώ έχω δικαίωμα στα δώρα», γράφει ο αποστολέας ενός από πολλά γράμματα, που έλαβε φέτος το ειδικό γραφείο των ΕΛΤΑ. Αλλά και τα παιδιά, εισπράττοντας τις δυσκολίες μέσα στο σπίτι, ζήτησαν δουλειά για τον μπαμπά ή τη μαμά ή επιτυχία στις εξετάσεις…. . Σε αντίθεση, δε, με άλλες χρονιές, τα περισσότερα από αυτά, ζήτησαν φθηνότερα δώρα -ακόμη και μία καραμέλα- δείχνοντας πως έχουν πλήρη επίγνωση της οικονομικής κατάστασης. Τα παιδιά, ωστόσο, έβγαλαν και ευαισθησίες, με τις οποίες οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι, που εκτελούν χρέη ... Αη Βασίλη, εξεπλάγησαν.
«Φέτος, θέλω να στείλεις ένα δώρο για τη νονά μου, που την αγαπάω σαν τη μαμά μου, αλλά λίγο παραπάνω, που είναι τόσο, μα τόσο καλή. Είναι μόνη της και γι αυτό σε παρακαλώ, εσύ που είσαι εκεί πάνω και τους βλέπεις όλους και βλέπεις ποιοί είναι καλοί άνθρωποι και ποιοί είναι κακοί, βρες έναν καλό και πλούσιο άνθρωπο και στείλτον σε ένα μεγάλο πακέτο (έκπληξη) στη νονά μου», γράφει ο μικρός Χρήστος.
Τα πιο ευφάνταστα από τα γράμματα προς τον Αη Βασίλη, που εστάλησαν όλα τα προηγούμενα χρόνια στην ειδική υπηρεσία των ΕΛΤΑ, περιλαμβάνονται στο λεύκωμα, που για πρώτη φορά φέτος εξέδωσαν Ελληνικά Ταχυδρομεία, με τίτλο «Γράμματα στον Αϊ Βασίλη».
«Το λεύκωμα περιέχει αποτυπωμένα γράμματα, που φθάνουν κάθε χρόνο τέτοια εποχή στα Ελληνικά Ταχυδρομεία, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δεν είναι λίγα και τα γράμματα παιδιών μεταναστών, που ζουν στη χώρα μας», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων των ΕΛΤΑ, Ελένη Κοντού.
Οι επιστολές προς τον Αϊ Βασίλη φθάνουν κάθε χρόνο τις 100.000, ενώ τα ΕΛΤΑ απαντούν «εκ μέρους του Αγίου», σε όλα τα γράμματα, που έχουν όνομα και διεύθυνση αποστολέα. Σημειώνεται ότι μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του λευκώματος θα διατεθούν για παιδιά, που έχουν ανάγκη, μέσω οργανώσεων και ιδρυμάτων.
Το λεύκωμα πωλείται σε όλα τα ταχυδρομικά καταστήματα και στα βιβλιοπωλεία.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου