Τελικά οι παραιτήσεις – αποχωρήσεις από τον όμιλο Carrefour δεν αποτελούν ελληνικό φαινόμενο. Αντιθέτως η κρίση που έχει κτυπήσει τον γαλλικό όμιλο φέρνει και στη Γαλλία, όπως στην Ελλάδα, αλλαγές στα ανώτερα κλιμάκιά της διοικητικής πυραμίδας.
Μπορεί στο στρατηγείο της Carrefour στο Παρίσι η αλλαγή να «περιορίζεται» στο επίπεδο του εμπορικού διευθυντή, αλλά λόγω μεγέθους του ομίλου, η έξοδος του Ignacio Gonzalez Hernandez που ανακοινώθηκε στις αρχές της εβδομάδας και έχει καλυφθεί εκτενώς από τα ξένα μέσα, ήταν ικανή για να πιέσει την Τρίτη τη μετοχή του γαλλικού ομίλου και να «κλυδωνίσει» εκ νέου την εμπιστοσύνη που προσπαθεί να επανακτήσει η εταιρεία με τους επενδυτές και τους αναλυτές.Δεν έχει περάσει άλλωστε ένας μήνας από τότε που ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού ομίλου Lars Olofsson παρουσίασε ένα σχέδιο για την αναστροφή της πτώσης των μεριδίων και των μεγεθών της Carrefour, σχέδιο το οποίο περιλαμβάνει και την αλλαγή της εμπορικής και επενδυτικής πολιτικής.
Ανακοίνωση η οποία είχε συνοδευτεί και από τις εκτιμήσεις της διοίκησης ότι τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο της χρήσης θα καταγράψουν μείωση 15%. Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους ο όμιλος Carrefour εμφάνισε ζημίες 249 εκατ. ευρώ, όταν την αντίστοιχη περίοδο το 2010 είχε κέρδη 97 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν στο εξάμηνο κατά 22% στα 772 εκατ. ευρώ.