Στο ΕΣΠΑ εντάχθηκε, με προϋπολογισμό 3.835.362
ευρώ, η αναβάθμιση του λιμένα Ναυπλίου, με στόχο τη δημιουργία σωστών
διαστάσεων πλάτους και βάθους εισόδου και περιοχής κύκλου ελιγμών στον
λιμένα Ναυπλίου, ώστε να εξυπηρετούνται με ασφάλεια, τόσο τα πλοία
σχεδιασμού του έργου, όσο και γενικότερα να τεθούν νέες συνθήκες
ναυσιπλοΐας για την εξυπηρέτηση κρουαζιεροπλοίων.
Επίσης, με το έργο θα γίνει αποκατάσταση και υποστήριξη των υπαρχόντων κρηπιδωμάτων, όπου στα ύφαλά τους παρουσιάζουν προβλήματα (υποσκαφές, σπηλαιώσεις, άρση και επαναδιάστρωση πετρωμάτων εδράσεως των κρηπιδωμάτων, υποστηρικτικές κατασκευές, άρση και απομάκρυνση τεμαχίων τεχνητών ογκολίθων, συμπλήρωση ελλειπόντων δομικών στοιχείων κλπ.) και υποστήριξη των έργων στην περιοχή «Μπανιέρες» κοντά στον Ναυτικό Όμιλο Ναυπλίου.
Θα γίνει υποβρύχια έρευνα στο λιμάνι, με σκοπό τον αρχαιολογικό έλεγχο της υφιστάμενης κατάστασης κι αποτύπωση των λιμενικών καταλοίπων ενετικών χρόνων.
Προβλέπεται επιπλέον να γίνει περίφραξη του λιμένα Ναυπλίου, σύμφωνα με το Σχέδιο Ασφάλειας της Λιμενικής Εγκατάστασης (ΣΑΛΕ), ώστε να υλοποιηθούν τα έργα που καθιστούν το λιμάνι του Ναυπλίου ασφαλές, σύμφωνα με τον κώδικα ISPS.
Σύμφωνα με το ΣΑΛΕ θα κατασκευαστεί κιγκλίδωμα, μπροστά από τμήμα της παραδοσιακής πόλης συνολικού μήκους 230 μέτρων και πλάτους από το όριο του κρηπιδώματος 10-15 μέτρα (Ζώνη Α) και μπροστά από τμήμα της νέας πόλης συνολικού μήκους 390 μέτρων και πλάτους από το όριο του κρηπιδώματος 45 μέτρων (Ζώνη Β), ενώ θα εγκατασταθούν και προηγμένα συστήματα ασφάλειας.
Επίσης, με το έργο θα γίνει αποκατάσταση και υποστήριξη των υπαρχόντων κρηπιδωμάτων, όπου στα ύφαλά τους παρουσιάζουν προβλήματα (υποσκαφές, σπηλαιώσεις, άρση και επαναδιάστρωση πετρωμάτων εδράσεως των κρηπιδωμάτων, υποστηρικτικές κατασκευές, άρση και απομάκρυνση τεμαχίων τεχνητών ογκολίθων, συμπλήρωση ελλειπόντων δομικών στοιχείων κλπ.) και υποστήριξη των έργων στην περιοχή «Μπανιέρες» κοντά στον Ναυτικό Όμιλο Ναυπλίου.
Θα γίνει υποβρύχια έρευνα στο λιμάνι, με σκοπό τον αρχαιολογικό έλεγχο της υφιστάμενης κατάστασης κι αποτύπωση των λιμενικών καταλοίπων ενετικών χρόνων.
Προβλέπεται επιπλέον να γίνει περίφραξη του λιμένα Ναυπλίου, σύμφωνα με το Σχέδιο Ασφάλειας της Λιμενικής Εγκατάστασης (ΣΑΛΕ), ώστε να υλοποιηθούν τα έργα που καθιστούν το λιμάνι του Ναυπλίου ασφαλές, σύμφωνα με τον κώδικα ISPS.
Σύμφωνα με το ΣΑΛΕ θα κατασκευαστεί κιγκλίδωμα, μπροστά από τμήμα της παραδοσιακής πόλης συνολικού μήκους 230 μέτρων και πλάτους από το όριο του κρηπιδώματος 10-15 μέτρα (Ζώνη Α) και μπροστά από τμήμα της νέας πόλης συνολικού μήκους 390 μέτρων και πλάτους από το όριο του κρηπιδώματος 45 μέτρων (Ζώνη Β), ενώ θα εγκατασταθούν και προηγμένα συστήματα ασφάλειας.