Τη διαδικασία αξιοποίησης των τουριστικών λιμένων σε Πύλο και Άλιμο επιταχύνει το ΤΑΙΠΕΔ.
Για τη μαρίνα στην Πύλο, ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ για την επιλογή του προτιμητέου επενδυτή βρίσκεται στην τελική του φάση και αναμένεται η υποβολή δεσμευτικών προσφορών μέσα στον Ιανουάριο του 2017. Η διαχείριση του λιμένα θα παραχωρηθεί για διάστημα 40 ετών και, σύμφωνα με πληροφορίες, το Ταμείο έχει γίνει αποδέκτης σημαντικού επενδυτικού ενδιαφέροντος.
Πρόκειται για εγχώρια και ξένα επενδυτικά σχήματα που επιθυμούν να αναπτύξουν τη μαρίνα, σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει σημαντική τουριστική προβολή και ανάπτυξη λόγω της επένδυσης για τη δημιουργία του Costa Navarino.
Φυσικά, αναφέρουν πληροφορίες, το ενδιαφέρον για τον τουριστικό λιμένα της Πύλου είναι εξαιρετικά μεγάλο και από την ίδια την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου που μέσω της ΤΕΜΕΣ, διαχειρίζεται το πολυτελές τουριστικό θέρετρο, καθώς οι συνέργειες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν με το Costa Navarino είναι προφανείς.
Σημειωτέον ότι το σχήμα ΤΕΜΕΣ (όμιλος Κωνσταντακόπουλου) - Dogus (μέσω της D-Marine Investments Holding B.V) πλειοδότησε για την απόκτηση υης ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου Hilton. Η D-Marine στην Ελλάδα έχει αναλάβει τη διαχείριση της μαρίνας στο Φλοίσβο, αλλά και σε Πειραιά (Ζέας), Κέρκυρα (Γουβιών) και Λευκάδα, έχοντας αποκτήσει τον έλεγχο της "MedMarinas" από την Κυριακούλης.
Η Νέα Μαρίνα Πύλου αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης των σκαφών αναψυχής που κινούνται στον ευρύτερο θαλάσσιο χώρο της δυτικής και νότιας Πελοποννήσου, αφού με βάση το νέο Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο θα έχει τη δυνατότητα ελλιμενισμού 129 σκαφών με μήκος από 8 έως 30 μέτρων, ενώ προβλέπεται και η δυνατότητα κατασκευής υποδομών για την εξυπηρέτηση υδροπλάνων. Σήμερα, η μαρίνα λειτουργεί χωρίς οποιοδήποτε έλεγχο, χωρίς χερσαίες υποστηρικτικές υποδομές και με δωρεάν ελλιμενισμό. Στις λιμενικές υποδομές παρατηρούνται φθορές και ζημίες από την έλλειψη τακτικής συντήρησης και επίβλεψης.
Προκήρυξη
Τον προσεχή Ιανουάριο αναμένεται επίσης και η προκήρυξη του διαγωνισμού η αξιοποίηση του τουριστικού λιμένα Αλίμου.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων, με ένα πολύ μεγάλο δυναμικό ελλιμενισμού σκαφών, 1.100 θέσεων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων είναι επαγγελματικά σκάφη προς ενοικίαση. Η εξαιρετική στρατηγική της θέση ως μέρος του αστικού ιστού της Αθήνας και η μεγάλη της χερσαία ζώνη αποτελούν εξαιρετικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την αξιοποίησή της, ενώ λόγω της τεράστιας επένδυσης στο Ελληνικό θεωρείται βέβαιο το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον από εγχώρια και ξένα σχήματα.
Νίκος Χρυσικόπουλος
Για τη μαρίνα στην Πύλο, ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ για την επιλογή του προτιμητέου επενδυτή βρίσκεται στην τελική του φάση και αναμένεται η υποβολή δεσμευτικών προσφορών μέσα στον Ιανουάριο του 2017. Η διαχείριση του λιμένα θα παραχωρηθεί για διάστημα 40 ετών και, σύμφωνα με πληροφορίες, το Ταμείο έχει γίνει αποδέκτης σημαντικού επενδυτικού ενδιαφέροντος.
Πρόκειται για εγχώρια και ξένα επενδυτικά σχήματα που επιθυμούν να αναπτύξουν τη μαρίνα, σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει σημαντική τουριστική προβολή και ανάπτυξη λόγω της επένδυσης για τη δημιουργία του Costa Navarino.
Φυσικά, αναφέρουν πληροφορίες, το ενδιαφέρον για τον τουριστικό λιμένα της Πύλου είναι εξαιρετικά μεγάλο και από την ίδια την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου που μέσω της ΤΕΜΕΣ, διαχειρίζεται το πολυτελές τουριστικό θέρετρο, καθώς οι συνέργειες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν με το Costa Navarino είναι προφανείς.
Σημειωτέον ότι το σχήμα ΤΕΜΕΣ (όμιλος Κωνσταντακόπουλου) - Dogus (μέσω της D-Marine Investments Holding B.V) πλειοδότησε για την απόκτηση υης ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου Hilton. Η D-Marine στην Ελλάδα έχει αναλάβει τη διαχείριση της μαρίνας στο Φλοίσβο, αλλά και σε Πειραιά (Ζέας), Κέρκυρα (Γουβιών) και Λευκάδα, έχοντας αποκτήσει τον έλεγχο της "MedMarinas" από την Κυριακούλης.
Η Νέα Μαρίνα Πύλου αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης των σκαφών αναψυχής που κινούνται στον ευρύτερο θαλάσσιο χώρο της δυτικής και νότιας Πελοποννήσου, αφού με βάση το νέο Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο θα έχει τη δυνατότητα ελλιμενισμού 129 σκαφών με μήκος από 8 έως 30 μέτρων, ενώ προβλέπεται και η δυνατότητα κατασκευής υποδομών για την εξυπηρέτηση υδροπλάνων. Σήμερα, η μαρίνα λειτουργεί χωρίς οποιοδήποτε έλεγχο, χωρίς χερσαίες υποστηρικτικές υποδομές και με δωρεάν ελλιμενισμό. Στις λιμενικές υποδομές παρατηρούνται φθορές και ζημίες από την έλλειψη τακτικής συντήρησης και επίβλεψης.
Προκήρυξη
Τον προσεχή Ιανουάριο αναμένεται επίσης και η προκήρυξη του διαγωνισμού η αξιοποίηση του τουριστικού λιμένα Αλίμου.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων, με ένα πολύ μεγάλο δυναμικό ελλιμενισμού σκαφών, 1.100 θέσεων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων είναι επαγγελματικά σκάφη προς ενοικίαση. Η εξαιρετική στρατηγική της θέση ως μέρος του αστικού ιστού της Αθήνας και η μεγάλη της χερσαία ζώνη αποτελούν εξαιρετικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την αξιοποίησή της, ενώ λόγω της τεράστιας επένδυσης στο Ελληνικό θεωρείται βέβαιο το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον από εγχώρια και ξένα σχήματα.
Νίκος Χρυσικόπουλος