15.7.18

Οι Έλληνες δεν ψώνισαν την πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων

Εξαιρετικά υποτονική αποδείχθηκε η πρώτη εβδομάδα των παρά τα υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, παρά τα υψηλά ποσοστά της τάξης 40%- 50% από την έναρξη της περιόδου, επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης.
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Φιλιππίδης εξηγεί ότι παρότι οι έμποροι είχαν θετικές προσδοκίες για τη φετινή εκπτωτική σεζόν του καλοκαιριού, προσμένοντας ευνοϊκό αντίκτυπο από τις ευνοϊκές δηλώσεις και στατιστικές για την ανάπτυξη της οικονομίας και το λιανεμπόριο, η πραγματικότητα διέψευσε τις ελπίδες τους.
«Πέρασε η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων και το καταναλωτικό κοινό παρέμεινε αδιάφορο, όχι επειδή δεν θέλει να αγοράσει, αλλά προφανώς επειδή δεν περισσεύουν χρήματα, δεδομένου μεταξύ άλλων ότι μέχρι το τέλος του 2018 πρέπει να πληρωθούν έξι φόροι. Έτσι, οι καταναλωτές επιλέγουν 100% την πεπατημένη των προηγούμενων ετών της κρίσης, δηλαδή πρώτα θα αγοράσουν ό,τι είναι απόλυτα αναγκαίο, μετά θα φροντίσουν να κάνουν μερικά μπάνια τα παιδιά τους και αν κάτι περισσέψει, τότε θα κάνουν ψώνια από τα καταστήματα» επισημαίνει.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου