25.10.10

Έξαλλος ο Μητροπάνος με την απαγόρευση καπνίσματος!

''Εγώ, στο αποφασίζουμε και διατάσσουμε, είμαι πάντα αντίθετος. Το τι είπε η Ε.Ε. το έχω χεσμένο !!
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Capriccio, ο Δημήτρης Μητροπάνος δηλώνει εξοργισμένος με τον νόμο για την απαγόρευση του καπνίσματος! ''Το τι είπε η Ευρωπαϊκή Ένωση το έχω χεσμένο!'' λέει και δηλώνει ότι θα συνεχίσει να καπνίζει... ''Εγώ, στο αποφασίζουμε και διατάσσουμε, είμαι πάντα αντίθετος. Το τι είπε η Ε.Ε. το έχω χεσμένο. Δεν με αφορά η Ευρωπαϊκή Ένωση. Είδα τα χάλια της. Αν θέλουν να με κάνουν να μην καπνίζω, εγώ θα καπνίζω. Συμφωνώ μόνο το κάπνισμα να απαγορευτεί σε νοσοκομεία και σχολεία!'' δηλώνει.
Ο γνωστός τραγουδιστής κρούει και τον κώδωνα του κινδύνου για την κρίση στη νύχτα!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου