15.1.14

ΦΩΤΟ - Στήθος... θανατηφόρο

Η Elizabeth Starr πριν από 15 χρόνια ξεκίνησε να μεγαλώνει το στήθος της. Η γυναίκα ήταν πορνοστάρ και για αυτό το λόγο έπρεπε να "φουσκώσει" για να κάνει καριέρα...  
Ομως τελικά τα εμφυτεύματα που έβαλε δεν της έδωσαν μόνο ένα θανατηφόρο στήθος μεταφορικά αλλά ίσως και κυριολεκτικά
Δυστυχώς το υλικό που χρησιμοποίησε, σήμερα είναι απαγορευμένο και έτσι η Starr φοβάται ότι την έχει πατήσει πολύ άσχημα, καθώς οι γιατροί την έχουν προειδοποιήσει ότι για να ξεφορτωθεί τα επικίνδυνα εμφυτεύματα πρέπει να κάνει διπλή μαστεκτομή!

Η Starr, μητέρα δύο παιδιών, η οποία έχει υποβληθεί σε 63 διορθωτικές επεμβάσεις στο στήθος της, λέει ότι δεν μπορεί να ξαναμπεί στο χειρουργείο, παρά το γεγονός ότι κινδυνεύει από θρόμβους αίματος και λοιμώξεις, καθώς αυτό θα σήμαινε το τέλος της καριέρας της:

«Ουσιαστικά έπεσα θύμα ενός πειράματος και από τότε πληρώνω το τίμημα. Ηξερα ότι αν βάλω μεγαλύτερα βυζιά θα ενίσχυα τις προοπτικές της σταδιοδρομίας μου. Τώρα, μέρα με τη μέρα ζω με την αγωνία ότι θα πάθω λοιμώξεις ή θρόμβους στο αίμα. Καταστράφηκε τη ζωή μου»

 


Η Starr όπως είναι τώρα και όπως ήταν πριν τις επεμβάσεις



Η Starr, από το Λος Άντζελες, επέλεξε εμφυτεύματα από πολυπροπυλένιο το 1999 και πλήρωσε περίπου 4.000€. Αλλά μόλις λίγες μέρες μετά την επέμβαση άρχισαν οι επιπλοκές:

«Το δεξί στήθος μου ήταν κατακόκκινο και πρησμένο και ήμουν τρομαγμένη. Ο χειρουργός αφαίρεσε ένα κομμάτι ιστού από το στήθος για να μην μολυνθεί. Αλλά η μόλυνση ξεκίνησε και ο πόνος ήταν ανυπόφορος», λέει.

Τελικά έβγαλε το εμφύτευμα από τον δεξιό μαστό της, ωστόσο, στον αριστερό είχε ήδη ενσωματωθεί και δεν μπορούσε να αφαιρεθεί: «Ο τρόπος που λειτουργούν αυτά τα εμφυτεύματα είναι ότι μπλέκονται με τον ιστό του μαστου και συνεχίζουν να αυξάνονται μέσα σου. Ακόμα και τώρα έχω κάποια υπολείμματα στο δεξί στήθος μου και δεν νομίζω ότι θα απαλλαγώ ποτέ από αυτά. Μου είπαν ψέματα ότι η μέθοδος αυτή είχε εγκριθεί από τις αρχές».

Τα επόμενα 14 χρόνια, η Elizabeth, πλήρωσε περίπου 240.000€ για επανορθωτικές επεμβάσεις

«Ολα αυτά τα χρόνια έβαζα και έβγαζα πολλά εμφυτεύματα ώστε το δεξί μου στήθος να φτάσει στο ίδιο μέγεθος με τα αριστερό. Ο ιστός στο δεξί στήθος μου ήταν τόσο άσχημα κατεστραμμένος που δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα. Σε μια από τις επεμβάσεις που έκανα, πήραν εναν μυ από την πλάτη μου για να αντικαταστήσουν τον κατεστραμμένο ιστό στο δεξί μου στήθος», λέει.

Τώρα η Elizabeth έχει ένα εμφύτευμα από αλατούχο διάλυμα, που περιέχει τέσσερα λίτρα υγρού, στο δεξί στήθος της, για να ταιριάζει με το αριστερό.

Ομως, ο κίνδυνος για περαιτέρω επιπλοκές είναι υπαρκτός για την ανύπαντρη μητέρα του 23χρονου Jason και του 20χρονου Nicholas, η οποία ελπίζει ότι η ιστορία της θα λειτουργήσει ως προειδοποίηση για τις γυναίκες που θέλουν να κάνουν το ίδιο.

«Εάν πρόκειται να προσπαθήσετε να δοκιμάσετε να γίνει τόσο μεγάλο το στήθος σας, όπως το δικό μου, βάζετε τον εαυτό σας σε μεγάλο κίνδυνο. Θα πρέπει να ξέρετε τι σας κάνουν, γιατί θα αλλάξει η ζωή σας για πάντα. Πονάω συνέχεια και σκεφτείτε ότι ακόμα και το να ντυθώ είναι δύσκολο επειδή η πλάτη μου πονάει από το βάρος του στήθους μου», λέει.

Τα τελευταία οκτώ χρόνια την παρακολουθεί ο Dr Alexander Sinclair, ειδικός στην πλαστική και επανορθωτική χειρουργική.

Ο ίδιος λέει: «Ολα αυτά τα χρόνια έχω δει πως λειτουργούν τα εμφυτεύματα πολυπροπυλενίου, αλλά ποτέ δεν έχω δει παρόμοια περίπτωση όπως της Elizabeth.

Το μέλλον της είναι αβέβαιο. Παρουσίασα την περίπτωσή της στην επιστημονική κοινότητα και η άποψη ήταν ότι θα έπρεπε να κάνει διπλή μαστεκτομή».

Ομως τα χρόνια έχουν καταστρέψει τον ιστό του μαστού και η Elizabeth είναι απρόθυμη να κάνει μια πιο επικίνδυνη χειρουργική επέμβαση:

«Μετά τις 63 επεμβάσεις στο δεξί στήθος μου για να σώσω την καριέρα μου και τον μαστό μου, ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το κάνω αυτό. Με την μαστεκτομή θα τέλειωνε η καριέρα μου και τότε πως θα ζήσω;», λέει.

Πηγή: DailyMail

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου