27.6.16

Γνωστή Ελληνίδα ξεσπά: «Σταματήστε! Δεν είμαι βίζιτα…»

«Με βγάζει από τα ρούχα μου όταν ακούω ότι τα κορίτσια που ασχολούνται με το μόντελινγκ είναι βίζιτες και  χαζές», δηλώνει η πιο όμορφη γυναίκα της Ευρώπης, η καλλονή Μικαέλα Φωτιάδη…
 
Το μοντέλο αφήνει για λίγο στην άκρη τους τίτλους, αλλά και τους τύπουα και ξεσπαθώνει ως γνήσια Κρητικοπούλα μετά τα σχόλια που δέχθηκε στο twitter, όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.Η Miss Europe 2016, μιλώντας στην Freddo ξεσπά αναντίον όσων κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία των social media, καταδικάζουν συλλήβδην όσες γυναίκες ασχολούνται με το μόντελινγκ και βάζουν ταμπέλες σύμφωνα με τις προσωπικές τους ορέξεις. Το εντυπωσιακό και πολύ-εστεμμένο μοντέλο, καθώς έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους ομορφιάς, σχολιάζοντας την εμπειρία της από την πρόσφατη τηλεοπτική της εμφάνιση στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου και τα προσβλητικά σχόλιαπου δέχθηκε στο twitter, ανέφερε: «Όταν εμφανίστηκα στην εκπομπή, κάποιος έγραψε «ποια βίζιτα θα δούμε πάλι αποψε;». Ο καθένας πίσω από ένα ανώνυμο twitter ή με κάποιο ψευδώνυμο
σχολιάζει άσχημα τον καθένα που βγαίνει στην τηλεόραση με πράγματα ψευδή και αναληθή», τονίζει και συμπληρώνει με έμφαση: «Δημιουργούν μια λάθος εικόνα για ανθρώπους και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου!»Η ίδια δηλώνει πως έχει πρόβλημα όταν διαβάζει κάτι αρνητικό, γιατί «γνωρίζω πολύ καλά που είμαι και πόσο έχω παλέψει στη ζωή μου για να τα καταφέρω. Όμως υπάρχουν άνθρωποι που τα διαβάζουν και επηρεάζονται!». 
Η νεαρή καλλονή ζητάει να μπουν τα πράγματα στην θέση του και να σταματήσουν οι όποιες επιθέσεις στα μοντέλα, σημειώνοντας ότι πίσω από τη χρυσόσκονη του συγκεκριμένου επαγγέλματος, υπάρχει πολύς κόπος και σκληρή δουλειά….

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου