26.11.16

Αυτιάς σε Ζαχαριάδη: Και με 5% ανάπτυξη τα π@π@ρια μου θα πάρεις-Θα γελάνε και τα μπετά με αυτά που λες

Πώς ο Ζαχαριάδης εκνεύρισε τον Αυτιά, ο οποίος σηκώθηκε από τη θέση του, πλησίασε τον διευθυντή της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και του είπε: «Το ασφαλιστικό το ξέρω πιο καλά και από τη μάνα μου. Και εγώ θα μπορούσα να γίνω πολιτικός και να λέω ότι θέλω»

Ανέβηκαν οι τόνοι από νωρίς στο πάνελ της πρωινής ενημερωτικής εκπομπής του Σκάι. Η αντιπαράθεση ανάμεσα στον διευθυντή της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Ζαχαριάδη και τον δημοσιογράφο Γιώργο Αυτιά -  όταν ο τελευταίος τόνισε ότι από 1/1/2017 θα αυξηθούν οι φόροι, με την εθνική σύνταξη να φτάνει στα 384 ευρώ - έβαλαν «φωτιά» στη συζήτηση.

Ο κ. Ζαχαριάδης από την πλευρά του αμφισβήτησε το ποσό αυτών των συντάξεων λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: «Τα 384 ευρώ είναι η βάση πάνω στην οποία θα προσδιορίζεται η σύνταξη. Γιατί κάνετε τέτοια λάθη, εσείς που είστε ένας έμπειρος δημοσιογράφος;»

Αυτό είχε ως συνέπεια τον εκνευρισμό του Γιώργου Αυτιά, ο οποίος τόνισε απευθυνόμενος στον κ. Ζαχαριάδη: « Θα γελάνε και τα μπετά με αυτά που λες.Το ασφαλιστικό το ξέρω πιο καλά και από τη μάνα μου. Και εγώ θα μπορούσα να γίνω πολιτικός και να λέω ότι θέλω. Πόση ανάπτυξη θες να σου βάλω παλικάρι μου; 5%; Και με ανάπτυξη 5% ξέρεις τι θα πάρεις; Θα είναι ποινικό αδίκημα αν σου πω».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα !

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου