Με απολύσεις εργαζομένων στα εργοτάξια του Μετρό της Θεσσαλονίκης και της Ολυμπίας Οδού στην Πελοπόννησο έφυγε η προηγούμενη χρονιά, αποδεικνύοντας ότι η απασχόληση πλήττεται ακόμη και στα έργα αναπτυξιακού χαρακτήρα.
Ένα ακόμη δείγμα της βαθιάς ύφεσης που αντιμετωπίζει ο κλάδος των κατασκευών, τη στιγμή μάλιστα που οι πολίτες καλούνται να πληρώσουν τσουχτερά διόδια για να κατασκευαστούν και να συντηρηθούν οι δρόμοι.Τις φήμες περί απόλυσης 37 εργαζομένων στο μετρό από την ΑΕΓΕΚ επιβεβαίωσε χθες από τη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης.
«Οι εργαζόμενοι που έχασαν τη δουλειά τους γιατί ο ανάδοχος αναδιάρθρωσε τα εργοτάξια του, όπως και σε άλλες περιπτώσεις, θα απορροφηθούν σε άλλα κατασκευαστικά μέτωπα ή και στις νέες βάρδιες που αναπτύσσει η Αρχαιολογική Υπηρεσία, για να επιταχυνθούν οι αρχαιολογικές ανασκαφές», απάντησε σε σχετική ερώτηση ο υφυπουργός.
«Ελαφρότερη» κατά 26 άτομα είναι και η Ολυμπία Οδός, η οποία κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο καρμανιόλα της Κορίνθου-Πατρών……
Σύμφωνα με το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων, η γαλλική Vinci που κατασκευάζει το έργο μαζί με την Hochtief, J&P Αβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, έχει απομακρύνει όπως αναφέρει από τα εργοτάξια 26 άτομα.