Οι επόμενες περιφερειακές και αυτοδιοικητικές εκλογές κατα ένα πολύ σημαντικό κομμάτι θα κριθούν μέσα απο το διαδίκτυο.
Ηδη όσοι υποψήφιοι αντιλαμβάνονται ποιά είναι η πλέον γρήγορη επικοινωνία με τους πολίτες.
Τα social media είναι η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
Η ταχύτητα και η αμεσόττητα με την οποία πλέον διακινούνται οι ειδήσεις και οι φήμες είναι ασύλληπτη.
Μέσα σε λίγη ώρα χιλιάδες άνυρωποι μίας περιοχής και ιδιαίτερα νέοι,επιστήμονες και εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε κάθε είδους πληροφορία ή σχολιασμό.
Οι παραδοσιακοί τρόποι προσέγγισης των ψηφοφόρων έχουν πλέον ανταπόκριση μόνο απο τους ηλικιωμένους και όσους δεν έχουν ποτέ μπεί στο ίντερνετ.
Οποιος υποψήφιος είναι δυνατός και έτοιμος στα social media, έχει άμεση πρόσβσση στο ενεργό κομμάτι των εν δυνάμη ψηφοφόρων του.
Το πως θα χειριστεί βέβαια αυτό το πολύ ευαίσθητο κομμάτι έχει να κάνει με την ειλικρίνια του αλλά και την πληρότητα των απόψεων του.
Οποιος υποψήφιος μείνει έξω απο το διαδίκτυο είναι ήδη πολιτικά τελειωμένος.
Θα είναι πολύ μακριά απο τις μεγάλες πολιτικές και κοινωνικές διεργασίες που θα γίνονται κάτω απο τα πόδια του.
Κάποιοι λένε ότι οι τηλεοράσεις είναι η καλύτερη επικοινωνία.
Διαφωνούμε πλήρως. Σπάνια οι νέοι και οι ενεργοί πολίτες βλέπουν τοπικά προγράμματα αν δεν τους αφορά κάτι προσωπικά.
Επίσης δεν έχουν την δυνατότητα σχολιασμού, κριτικής και προτάσεων που τους δίνει το ίντερνετ και το σημαντικότερο..
Απο την τηλεόραση δεν ξέρουν κανέναν άλλο θεατή για να δημιουργήσουν ομάδα.
ΠΗΓΗ
Ηδη όσοι υποψήφιοι αντιλαμβάνονται ποιά είναι η πλέον γρήγορη επικοινωνία με τους πολίτες.
Τα social media είναι η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
Η ταχύτητα και η αμεσόττητα με την οποία πλέον διακινούνται οι ειδήσεις και οι φήμες είναι ασύλληπτη.
Μέσα σε λίγη ώρα χιλιάδες άνυρωποι μίας περιοχής και ιδιαίτερα νέοι,επιστήμονες και εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε κάθε είδους πληροφορία ή σχολιασμό.
Οι παραδοσιακοί τρόποι προσέγγισης των ψηφοφόρων έχουν πλέον ανταπόκριση μόνο απο τους ηλικιωμένους και όσους δεν έχουν ποτέ μπεί στο ίντερνετ.
Οποιος υποψήφιος είναι δυνατός και έτοιμος στα social media, έχει άμεση πρόσβσση στο ενεργό κομμάτι των εν δυνάμη ψηφοφόρων του.
Το πως θα χειριστεί βέβαια αυτό το πολύ ευαίσθητο κομμάτι έχει να κάνει με την ειλικρίνια του αλλά και την πληρότητα των απόψεων του.
Οποιος υποψήφιος μείνει έξω απο το διαδίκτυο είναι ήδη πολιτικά τελειωμένος.
Θα είναι πολύ μακριά απο τις μεγάλες πολιτικές και κοινωνικές διεργασίες που θα γίνονται κάτω απο τα πόδια του.
Κάποιοι λένε ότι οι τηλεοράσεις είναι η καλύτερη επικοινωνία.
Διαφωνούμε πλήρως. Σπάνια οι νέοι και οι ενεργοί πολίτες βλέπουν τοπικά προγράμματα αν δεν τους αφορά κάτι προσωπικά.
Επίσης δεν έχουν την δυνατότητα σχολιασμού, κριτικής και προτάσεων που τους δίνει το ίντερνετ και το σημαντικότερο..
Απο την τηλεόραση δεν ξέρουν κανέναν άλλο θεατή για να δημιουργήσουν ομάδα.
ΠΗΓΗ