25.1.14

Ο γάμος με την Μενεγάκη, μου κόστισε 2,5 εκατ. ευρώ ...

Σε θρίλερ εξελίσσεται η δικαστική διαμάχη του Γιάννη Λάτσιου και της Ελένης Μενεγάκη, όσο εκείνη αρνείται να πληρώσει τα 1.600.000 ευρώ που της ζητά με αγωγή του: «Θα σ' τα πάρω όλα», φέρεται να λέει ο διευθυντής του ΑΝΤ1, υποστηρίζοντας πως ο γάμος τους του στοίχισε 2,5 εκατομμύρια ευρώ.
Ο πρώην σύζυγος ζητά το εν λόγω χρηματικό ποσό λέγοντας πως όσο ήταν παντρεμένοι, εκείνος πλήρωνε για όλα τα έξοδα του σπιτιού, των τριών παιδιών και της κατασκευής του ακινήτου στην περιοχή των Μελισσίων (το σπίτι, δηλαδή, που μένει σήμερα η Ελένη Μενεγάκη).
«Δεν πρόκειται να πάρεις ούτε ένα ευρώ», φαίνεται πως είναι η απάντηση της παρουσιάστριας, η οποία, όπως επίσης σας έχουμε αναφέρει, χαρακτηρίζει τον πάλαι ποτέ αγαπημένο της «ψεύτη».
Η κόντρα του πρώην ζευγαριού, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του περιοδικού «Υes», έχει «αγριέψει» για τα καλά: «Θα σ' τα πάρω όλα», απαντά ο Γιάννης Λάτσιος και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να κάνει και δεύτερη αγωγή!
«Μόνο εγώ πλήρωνα. Εγώ έδινα όλα μου τα λεφτά για να καλύψω τα έξοδα της οικογένειάς μου, ενώ εκείνη τα μάζευε για να κάνει επενδύσεις σε ακίνητα ή να τα προσθέτει στους τραπεζικούς της λογαριασμούς. Αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα έκανε αυτή την περιουσία. Ήμουν ο μοναδικός που έβαζε πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού το βιοτικό επίπεδο της οικογένειάς μου ήταν σαφώς κατά πολύ ανώτερο του μέσου όρου», υποστηρίζει, κατά το δημοσίευμα πάντα, ο διευθυντής του ΑΝΤ1, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους ζητά τα 1.600.000 ευρώ.
Βαθιά έβαζε το χέρι στην τσέπη ο Γιάννης Λάτσιος, με αποτέλεσμα, κατά τους ισχυρισμούς του, όταν διαλύθηκε ο γάμος να έχει ελάχιστες καταθέσεις στους τραπεζικούς λογαριασμούς του και από όλα τα ακίνητα που απέκτησε η πρώην σύζυγος την περίοδο που ήταν παντρεμένοι (σε Μελίσσια, Κορώνεια και Κάρυστο), να έχει στην κατοχή του μόνο το 25% του σπιτιού στα Μελίσσια όπου διαμένει ακόμη και σήμερα η Ελένη Μενεγάκη μαζί με τα τρία τους παιδιά, αλλά και τον νυν σύντροφό της.

«Εάν δεν παρείχα και δεν κάλυπτα με την ανάλωση της δικής μου περιουσίας τα έξοδα, η εναγομένη δεν θα είχε τη δυνατότητα να τα διαθέσει στην απόκτηση, ακινήτων τα οποία και οδήγησαν στην τεράστια επαύξηση της περιουσίας της», αναφέρει κατά λέξη στην αγωγή που κατέθεσε σε βάρος της Ελένης Μενεγάκη.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου