Εδώ και
αρκετό διάστημα βοά η Μεσσηνία από τη στάση κορυφαίων Υπουργών της Κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ απέναντι στην Πελοπόννησο και τα συμφέροντά της, για τα οποία
αγωνίζονται και προσπαθούν με ξεκάθαρες και ανοιχτές θέσεις η Περιφέρεια
Πελοποννήσου αλλά και πολλές Δημοτικές Αρχές.
Η αρχή της
‘κακοποίησης’ της ενημέρωσης και της κατεύθυνσης της ρήξης, ξεκίνησε από τον
υπουργό Περιβάλλοντος κ.Τσιρώνη κι αφορούσε την οριστική λύση της Περιφέρειας
Πελοποννήσου για τα απορρίμματα, όπου με διχαστικό λόγο και
πράξεις, προσπάθησε να δυναμιτίσει, ενώ με παραπληροφόρηση, να διχάσει πολίτες και αυτοδιοίκηση.
Συνέχισε ο
ίδιος Υπουργός με την υπόθεση του Κυπαρισσιακού κόλπου , όπου ως αυτόκλητος
σωτήρας που νοιάζεται περισσότερο για τον τόπο από τους γηγενείς και τους
εκπροσώπους τους στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου, αλλά και στο Δημοτικό
Συμβούλιο Τριφυλίας, που έχει εκφράσει ανοικτά και ξεκάθαρα τις θέσεις της
τοπικής κοινωνίας, σχεδόν εμμονικά δυναμιτίζει αναπτυξιακά όλη την περιοχή .Η
αναφορά δε, εν τη ρύμη του λόγου του στη μεγάλη τουριστική επένδυση που άλλαξε
τον τουριστικό ρου της Ελλάδας, της Πελοποννήσου και της Μεσσηνίας ,δηλ. στην Costa Navarino, αναδεικνύει την πικρή αλήθεια, πως όταν κυβερνάς χωρίς να έχεις
απαλλαγεί από εμμονές, γίνεσαι επικίνδυνος για τον τόπο. Είπε χαρακτηριστικά ο
κ.Τσιρώνης : “Πως ήρθε η ώρα να πάρει
ρεβάνς η οικολογία μέσω του Προεδρικού Διατάγματος του Κυπαρισσιακού Κόλπου
απέναντι στην επένδυση της Costa Navarino”.
Τα συμπεράσματα
δικά σας.
Ο άλλος
Υπουργός που νομίζει ότι μπορεί να παραπλανά τους Πελοποννησίους πολίτες
εμφανίζοντας οδικά έργα ως δικής του έμπνευσης και υλοποίησης και αφήνοντας
σκιές για οδικούς άξονες ‘κλειδιά’ για την Πελοπόννησο και τη Μεσσηνία, όπως
είναι το Καλό Νερό-Τσακώνα , το Καλαμάτα-Ριζόμυλος και το Πύλος –Μεθώνη, είναι
ο υπουργός Υποδομών κ.Σπίρτζης .Πρόσφατα είχαμε αναδείξει στο Περιφερειακό
Συμβούλιο και τη σκέψη του για τη διακοπή της αεροπορικής σύνδεσης
Καλαμάτα-Θεσσαλονίκη ως άγονης γραμμής, (δόθηκε μόνο 3μηνη παράταση) , ενώ δεν
έχει ξεκαθαρίσει ακόμη αν προτίθεται να πωληθεί σε ιδιώτη το αεροδρόμιο της
Καλαμάτας και πως αυτό, θα επηρεάσει την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου.
Όλα αυτά
είναι ενδεικτικά της αλλοπρόσαλλης πολιτικής που ακολουθεί η Κυβέρνηση σε
μείζονα θέματα ανάπτυξης της Πελοποννήσου, ενώ τόσο ο Περιφερειάρχης
Πελοποννήσου κ.Τατούλης προσωπικά, όσο και το Περιφερειακό Συμβούλιο
Πελοποννήσου, αγωνίζονται να αξιοποιήσουν κάθε χρηματοδοτικό πόρο και κάθε
συγκριτικό πλεονέκτημα του τόπου, προς όφελος της ανάπτυξης και της
απασχόλησης.
Τιμητικό για το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου να έχει γίνει
το «κόκκινο» πανί στους ύποπτους σχεδιασμούς των κυβερνητικών στελεχών που
θέλουν να επιβάλλουν καθεστωτικές αντιλήψεις στον τόπο.
Η συμπόρευση
της αυτοδιοίκησης συνολικά είναι το όπλο της Πελοποννήσου στα όσα σχεδιάζονται
ερήμην των τοπικών κοινωνιών.
Καλαμάτα 24 Μαρτίου 2016
ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ