Ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα κινούνται πλέον με υγραέριο
κίνησης, καθώς η τιμή της βενζίνης έφτασε στα ύψη. Όσο αυξάνεται όμως η
ζήτηση (ήδη 200.000 αυτοκίνητα κινούνται με υγραέριο) αυξάνονται και
εκείνοι που κλέβουν και εξαπατούν τους καταναλωτές.
Ήδη έχουν παρουσιαστεί δύο φαινόμενα κλοπής. Στην πρώτη περίπτωση οι επιτήδειοι αντί για υγραέριο κίνησης που έχει κανονική τιμή κοντά στο 0,65 βάζουν στα αυτοκίνητα υγραέριο θέρμανσης, δηλαδή ένα υγραέριο με τιμή κοντά στο 0,50 ευρώ και έτσι κερδίζουν τεράστια ποσά.
Το δεύτερο κόλπο δεν είναι άλλο από τον γνωστό κλέφτη στην αντλία με την κλοπή να είναι κατά μέσο όρο κοντά στο 10%. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες κυκλοφορούν στο εμπόριο ακόμη και έτοιμες αντλίες με... κλέφτη.
Όλα αυτά την ώρα που οι πρατηριούχοι δεν υποχρεούνται να έχουν σύστημα εισροών εκροών δεν υπάρχει σύστημα έκδοσης αποδείξεων και δεν απαγορεύεται η συμφόρτωση υγραερίου κίνησης με βιομηχανικό. Με άλλα λόγια όσοι θέλουν να κλέψουν μπορούν να το κάνουν ανενόχλητοι!
Επί της ουσίας παρά τα όσα έχουν γίνει επί δεκαετίες στο θέμα του πετρελαίου και της βενζίνης, παρά τους νόμους και το κυνήγι των λαθρεμπόρων όλες οι μορφές απάτης βρίσκουν εφαρμογή στο υγραέριο και μάλιστα με έναν "μαύρο" τζίρο που ήδη υπολογίζεται στα 14 δισ. Ευρώ το χρόνο.
Ήδη έχουν παρουσιαστεί δύο φαινόμενα κλοπής. Στην πρώτη περίπτωση οι επιτήδειοι αντί για υγραέριο κίνησης που έχει κανονική τιμή κοντά στο 0,65 βάζουν στα αυτοκίνητα υγραέριο θέρμανσης, δηλαδή ένα υγραέριο με τιμή κοντά στο 0,50 ευρώ και έτσι κερδίζουν τεράστια ποσά.
Το δεύτερο κόλπο δεν είναι άλλο από τον γνωστό κλέφτη στην αντλία με την κλοπή να είναι κατά μέσο όρο κοντά στο 10%. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες κυκλοφορούν στο εμπόριο ακόμη και έτοιμες αντλίες με... κλέφτη.
Όλα αυτά την ώρα που οι πρατηριούχοι δεν υποχρεούνται να έχουν σύστημα εισροών εκροών δεν υπάρχει σύστημα έκδοσης αποδείξεων και δεν απαγορεύεται η συμφόρτωση υγραερίου κίνησης με βιομηχανικό. Με άλλα λόγια όσοι θέλουν να κλέψουν μπορούν να το κάνουν ανενόχλητοι!
Επί της ουσίας παρά τα όσα έχουν γίνει επί δεκαετίες στο θέμα του πετρελαίου και της βενζίνης, παρά τους νόμους και το κυνήγι των λαθρεμπόρων όλες οι μορφές απάτης βρίσκουν εφαρμογή στο υγραέριο και μάλιστα με έναν "μαύρο" τζίρο που ήδη υπολογίζεται στα 14 δισ. Ευρώ το χρόνο.