Σε 3.670 ανέρχονται τα παράπονα, καταγγελίες
και ερωτήματα που δέχτηκε στο σύνολο του 2016 το Κέντρο Προστασίας
Καταναλωτών, εκ των οποίων μόλις το 14,60% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ
και το υπόλοιπο 85,40% από καταναλωτές που ανακάλυψαν το φορέα "όταν
είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν
ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη", υπογραμμίζεται σε
σχετική ανακοίνωση.
Μεταξύ άλλων, στη σχετική ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ επισημαίνεται ότι το 92,54% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, έπειτα από παρέμβαση του κέντρου, στους προμηθευτές, ενώ 40 δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών.
Επιπλέον, στην ανακοίνωση τονίζεται ότι δύο καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, οι οποίες αποφάσισαν υπέρ του καταναλωτή.
Συνολικά, με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, οι καταναλωτές - μέλη του κέντρου ωφελήθηκαν με το ποσό των 101.656,14 ευρώ.
Μεταξύ άλλων, στη σχετική ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ επισημαίνεται ότι το 92,54% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, έπειτα από παρέμβαση του κέντρου, στους προμηθευτές, ενώ 40 δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών.
Επιπλέον, στην ανακοίνωση τονίζεται ότι δύο καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, οι οποίες αποφάσισαν υπέρ του καταναλωτή.
Συνολικά, με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, οι καταναλωτές - μέλη του κέντρου ωφελήθηκαν με το ποσό των 101.656,14 ευρώ.