26.1.17

Συγκινητική ιστορία στην Πάτρα - Πέθαναν σχεδόν μαζί ο θείος και η θεία της Βούλας Πατουλιδου

Συγκίνηση έχει προκαλέσει ο θάνατος ενός ηλικιωμένου ζευγαριού, ο οποίος έγινε με διαφορά λίγων ωρών.
 
Προχθές  πέθανε ο Γεώργιος Ντουφεξής σε ηλικία 88 ετών, πρώην πρόεδρος του Σωματείο "Καλός Σαμαρείτης" στην Πάτρα.
Σήμερα το απόγευμα η γυναίκα του Άννα Ντουφεξή, το γένος Πατουλίδου, θεία της Ολυμπιονίκη Βούλας Πατουλίδου.
Η σύζυγος του νοσηλευόταν για δέκα ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο στο Ρίο και ο ηλικιωμένος την επισκέφθηκε προχθές για τελευταία φορά και γυρνώντας σπίτι του πέθανε στον ύπνο του.
Λίγες ώρες μετά η αγαπημένη γυναίκα του τον ακολούθησε...
Η κόρη τους Μαρία τους αποχαιρέτησε και τους δύο με αναρτήσεις στη σελίδα της στο facebook.
Η πρώτη για τον πατέρα της:
"Σήμερα έφυγε από κοντά μου ένας υπέροχος ΑΝΘΡΩΠΟΣ...έφυγε ο άνθρωπος που μου χάρισε την ζωή, με έκανε να αγαπώ και να σέβομαι τον συνάνθρωπο μου..έφυγε ο λατρεμένος μου μπαμπάκας, μην μπορώντας να αντέξει τον επερχόμενο χαμό της μανούλας μου που είναι στην εντατική του Ρίου.....έφυγε για να την περιμένει....έφυγε στον ύπνο του γαλήνιος.....Μπαμπά μου σε ευχαριστώ για όλα. αααααα".
Λίγες ώρες αργότερα και η μητέρα της έφυγε από τη ζωή:
"Μαζί περίπου 60 χρόνια....μαζί και στον θάνατο....Μόλις έφυγε και μανούλα μου......χέρι χέρι στον παράδεισο....έτσι χαμογελαστοί όπως στην ζωή........οι άγγελοι μας....".


Από το dete.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου