Τον πελάτη ή την πελάτισσα στην οποία έγινε λάθος χρέωση στην κάρτα, αναζητεί Χανιώτης μανάβης προκειμένου να επανορθώσει.
Ο μανάβης, που είναι από τους παλαιότερους στα Χανιά, επικοινώνησε νωρίς το πρωί με το Flashnews.gr φανερά στεναχωρημένος για το λάθος που έγινε όταν στην χρέωση της κάρτας του πελάτη του, αντί για το σωστό ποσό των 23,19 ευρώ, έγινε λάθος στην υποδιαστολή και χρεώθηκαν 231,9 ευρώ.
Μάλιστα, όπως είπε, ο ίδιος δεν είχε ιδέα για το λάθος καθώς ο πελάτης δεν επικοινώνησε μαζί του και καθώς βρήκε τις σχετικές αποδείξεις, τον καλεί να πάει στο κατάστημα για να επανορθώσει, αφού τα χρήματα έχουν ήδη χρεωθεί από τον τραπεζικό λογαριασμό.
Σε κάθε περίπτωση, και επειδή λόγω και του νόμου για το αφορολόγητο αναμένεται μεγάλη αύξηση της χρήσης του πλαστικού χρήματος, καλό είναι όλοι να είναι πολύ προσεκτικοί. Και οι καταστηματάρχες όταν πληκτρολογούν τα ποσά, αλλά και οι πελάτες να ελέγχουν εάν είναι σωστές οι αποδείξεις.
flashnews.gr