Δύο μεγάλες αλυσίδες καφετεριών θα
προσφέρουν εκπτώσεις στους πελάτες που θα φέρουν μαζί τους το...
φλιτζάνι τους, σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τα απορρίμματα από τα
πλαστικά και τα χαρτονένια κύπελλα μιας χρήσης και να βοηθήσουν στην
προστασία του περιβάλλοντος.
Για να γιορτάσουν την "Εβδομάδα του Καφέ" στο Ηνωμένο Βασίλειο η αλυσίδα σαντουιτσάδικων Pret A Manger και τα γαλλικά αρτοποιεία Paul υποσχέθηκαν ότι θα κάνουν καλύτερες τιμές στους πελάτες που θα παραγγείλουν κάποιο ζεστό ρόφημα και θα χρησιμοποιήσουν το δικό τους ποτήρι για να το πιουν: οι πελάτες του Pret θα έχουν έκπτωση 25 πένες σε οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας στην περιοχή του Λονδίνου ενώ η νέα περιβαλλοντική πολιτική του αρτοποιείου, που αποκαλείται "Το Paul Νοιάζεται", θα ανταμείβει με έκπτωση 10 πενών τους πελάτες της σε όλα τα καταστήματά του στη χώρα.
Οι δύο εταιρείες έλαβαν αυτήν την απόφαση μετά τις πιέσεις που δέχτηκαν από ακτιβιστές για την προστασία του περιβάλλοντος που ζητούν από τις καφετέριες να δώσουν προτεραιότητα στην ανακύκλωση. Οι έρευνες δείχνουν ότι περίπου 2,5 δισεκατομμύρια χαρτονένια ποτηράκια πετιούνται στα σκουπίδια κάθε χρόνο στη Βρετανία και τα περισσότερα από αυτά δεν ανακυκλώνονται.
Ο γενικός διευθυντής του Paul στο ΗΒ, Ζαν-Μισέλ Οριέ, σε ανακοίνωσή που εξέδωσε ανέφερε ότι η έκπτωση για τη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων φλιτζανιών θα αποτελέσει μια μόνιμη στρατηγική της εταιρείας στο εξής. Στα καταστήματα θα διατίθενται επίσης προς αγορά από τους καταναλωτές επαναχρησιμοποιούμενα φλιτζάνια.
Το Pret A Manger από την πλευρά του θα ολοκληρώσει αυτή τη "δοκιμαστική περίοδο" στα τέλη Απριλίου και κατόπιν θα εξετάσει τα αποτελέσματά της.
Η αλυσίδα Starbucks προσφέρει ήδη έκπτωση στους πελάτες που φέρνουν μαζί τους το φλιτζάνι τους.
Στην "Εβδομάδα του Καφέ", που θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή, τα καταστήματα που συμμετέχουν συγκεντρώνουν χρήματα για το "Σχέδιο Καταρράκτης", μια πρωτοβουλία για την παροχή καθαρού νερού στις κοινότητες όπου καλλιεργείται καφές σε όλον τον κόσμο.
Για να γιορτάσουν την "Εβδομάδα του Καφέ" στο Ηνωμένο Βασίλειο η αλυσίδα σαντουιτσάδικων Pret A Manger και τα γαλλικά αρτοποιεία Paul υποσχέθηκαν ότι θα κάνουν καλύτερες τιμές στους πελάτες που θα παραγγείλουν κάποιο ζεστό ρόφημα και θα χρησιμοποιήσουν το δικό τους ποτήρι για να το πιουν: οι πελάτες του Pret θα έχουν έκπτωση 25 πένες σε οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας στην περιοχή του Λονδίνου ενώ η νέα περιβαλλοντική πολιτική του αρτοποιείου, που αποκαλείται "Το Paul Νοιάζεται", θα ανταμείβει με έκπτωση 10 πενών τους πελάτες της σε όλα τα καταστήματά του στη χώρα.
Οι δύο εταιρείες έλαβαν αυτήν την απόφαση μετά τις πιέσεις που δέχτηκαν από ακτιβιστές για την προστασία του περιβάλλοντος που ζητούν από τις καφετέριες να δώσουν προτεραιότητα στην ανακύκλωση. Οι έρευνες δείχνουν ότι περίπου 2,5 δισεκατομμύρια χαρτονένια ποτηράκια πετιούνται στα σκουπίδια κάθε χρόνο στη Βρετανία και τα περισσότερα από αυτά δεν ανακυκλώνονται.
Ο γενικός διευθυντής του Paul στο ΗΒ, Ζαν-Μισέλ Οριέ, σε ανακοίνωσή που εξέδωσε ανέφερε ότι η έκπτωση για τη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων φλιτζανιών θα αποτελέσει μια μόνιμη στρατηγική της εταιρείας στο εξής. Στα καταστήματα θα διατίθενται επίσης προς αγορά από τους καταναλωτές επαναχρησιμοποιούμενα φλιτζάνια.
Το Pret A Manger από την πλευρά του θα ολοκληρώσει αυτή τη "δοκιμαστική περίοδο" στα τέλη Απριλίου και κατόπιν θα εξετάσει τα αποτελέσματά της.
Η αλυσίδα Starbucks προσφέρει ήδη έκπτωση στους πελάτες που φέρνουν μαζί τους το φλιτζάνι τους.
Στην "Εβδομάδα του Καφέ", που θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή, τα καταστήματα που συμμετέχουν συγκεντρώνουν χρήματα για το "Σχέδιο Καταρράκτης", μια πρωτοβουλία για την παροχή καθαρού νερού στις κοινότητες όπου καλλιεργείται καφές σε όλον τον κόσμο.