Ξεκίνησε η αντίστροφη
μέτρηση για να βγει στην παραγωγή η νέα BMW M8, η οποία θα έχει χαμηλή
κατανάλωση καυσίμου στον μικρό κύκλο που εστιάζεται κοντά στα 10,8 λίτρα
για τα 100 χιλιόμετρα.
Το μοντέλο έχει μειωμένο βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους, ομοιόμορφη κατανομή βάρους, βέλτιστο μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια. Παράλληλα, η ειδική ανάρτηση «M» πετυχαίνει εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια διεύθυνσης και δυναμική συμπεριφορά στο στρίψιμο.
Ο υψηλόστροφος V8 κινητήρας με τεχνολογία «M TwinPower Turbo» αποδίδει πάνω από 600 ίππους. Διαθέτει πλήρως μεταβλητή μεταφορά ισχύος μέσω του συστήματος τετρακίνησης «M xDrive» με μεγαλύτερο ποσοστό κατανομής ροπής πίσω. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2019.
Το μοντέλο έχει μειωμένο βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους, ομοιόμορφη κατανομή βάρους, βέλτιστο μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια. Παράλληλα, η ειδική ανάρτηση «M» πετυχαίνει εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια διεύθυνσης και δυναμική συμπεριφορά στο στρίψιμο.
Ο υψηλόστροφος V8 κινητήρας με τεχνολογία «M TwinPower Turbo» αποδίδει πάνω από 600 ίππους. Διαθέτει πλήρως μεταβλητή μεταφορά ισχύος μέσω του συστήματος τετρακίνησης «M xDrive» με μεγαλύτερο ποσοστό κατανομής ροπής πίσω. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2019.