16.12.10

Τόλης Βοσκόπουλος -Δεν πήγε στην κηδεία και το μνημόσυνο της αδελφής του !

Επίθεση στον τραγουδιστή από τον ανιψιό του!
Η απουσία του Τόλη Βοσκόπουλου από την κηδεία και το μνημόσυνο της αδελφής του, Παναγιώτας, έκανε τον ανιψιό του να μιλήσει με σκληρά λόγια για εκείνον. Σε συνέντευξή του στην Espresso, ο Αποστόλης Παστός ανακοινώνει και την έκδοση ενός αποκαλυπτικού βιβλίου... Πρόκειται για ένα βιβλίο, που έχει γράψει η αδελφή του Τόλη, Παναγιώτη, πριν πεθάνει. ''Είναι έτοιμο και κανένας δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να το εκδώσω. Ο τίτλος θα είναι “Η ζωή μου δίπλα στον Τόλη Βοσκόπουλο”. Θα το εμπλουτίσω, θα το συμπληρώσω με καινούργια στοιχεία, πολλές λεπτομέρειες και άλλα ντοκουμέντα, και θα κυκλοφορήσει -ελπίζω- σύντομα. Η μητέρα μου αναφέρεται στα παιδικά και στα σχολικά τους χρόνια'' αποκαλύπτει ο γιος της και ανιψιός του τραγουδιστή, Αποστόλης Παστός. …
Ο Τόλης Βοσκόπουλος ήταν τσακωμένος με την αδελφή του, Παναγιώτα, από τότε που σταμάτησε να συνεργάζεται με τον ανιψιό του. Οι σχέσεις τους ήταν κάτι παραπάνω από ψυχρές. Πριν λίγο καιρό, η αδελφή του ''έφυγε'' από τη ζωή. Ο Τόλης ενημερώθηκε για το γεγονός, αλλά παρ' όλα αυτά δεν έδωσε το παρών στην κηδεία. Αυτό έκανε τον ανιψιό του να αστράψει και να βροντήξει... ''Οταν ο Τόλης απομάκρυνε τη μητέρα μου από κοντά του, εκείνη στενοχωρήθηκε. Την πείραξε, την ενόχλησε πολύ. Η μητέρα μου κι εγώ μαζί μέναμε με τον θείο μου στις καμπάνες, στα “Αστέρια” της Γλυφάδας. Τον φρόντιζε και τον αγαπούσε πολύ. Στάθηκε στο πλευρό του όταν χώρισε από τη Μαρινέλλα, αλλά και με την Τζούλια. Θυμάμαι ότι εμείς βγαίναμε το βράδυ έξω και η μητέρα μου μας περίμενε στην πόρτα για να περιποιηθεί τον αδερφό της και να του μαγειρέψει. Τον αγαπούσε πολύ. Το μίσος μπροστά στην αρρώστια και τον θάνατο σβήνει. Και ο Βοσκόπουλος δεν το έσβησε. Οι άνθρωποι όσο μεγαλώνουν γίνονται πιο ταπεινοί. Αυτό δεν συμβαίνει όμως με τον Βοσκόπουλο, ο οποίος γίνεται περισσότερο αλαζόνας. Γιατί αυτό συμβαίνει όταν απορρίπτεις την αδερφή σου και τα ανίψια σου. Εγώ νομίζω ότι σε θέματα αρρώστιας, πολύ δε περισσότερο στον θάνατο, οι άνθρωποι έρχονται κοντά και ξεχνούν αυτά που τους χωρίζουν. Αισθάνομαι μεγάλη απογοήτευση.'' δήλωσε στην Espresso

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου