Σοβαρός είναι πλέον ο κίνδυνος να ματαιωθεί η ολοκλήρωση του έργου της Κορίνθου – Πατρών, μετά την απόφαση των τραπεζών που στηρίζουν την κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός», να αναστείλουν την χρηματοδότησή τους. Η απόφαση – βόμβα είναι γνωστή στο Υπουργείο Υποδομών και γι' αυτό βρίσκονται σε εξέλιξη σκληρές διαπραγματεύσεις, έτσι ώστε να υπάρξει μια καινούργια συμφωνία και το έργο να προχωρήσει. Ήδη πάντως, λόγω μεγάλης καθυστέρησης των απαλλοτριώσεων, το έργο έχει πάει πίσω μια διετία και ο χρόνος ολοκλήρωσής του μεταφέρθηκε από το 2012 στο 2014. Τώρα, κινδυνεύει να μην γίνει καθόλου. Αναφερόμαστε στον γνωστό δρόμο – καρμανιόλα, που συνδέει την υπερσύγχρονη γέφυρα Ρίου – Αντίρριου με τον σχετικά καινούργιο οδικό άξονα Κορίνθου – Ελευσίνας. Τα 120 χλμ από το Ρίο μέχρι την Κόρινθο έχουν μετατραπεί σε ένα τεράστιο εργοτάξιο, καθώς οι μονοδρομήσεις του οδοστρώματος με κώνους βρίσκονται σχεδόν σε όλο το μήκος του δρόμου. Πρόκειται για έναν δρόμο άκρως επικίνδυνο, που η «Ολυμπία Οδός» επρόκειτο να ξαναφτιάξει, με καινούργια χάραξη, με διάζωμα στη μέση και με σήραγγες στα πιο δύσκολα σημεία του.
Την τελευταία διετία οι τράπεζες έχουν χρηματοδοτήσει το έργο με 336 εκατ. ευρώ και δηλώνουν ότι υπό τις υπάρχουσες συνθήκες δεν επιθυμούν να συνεχίσουν την οικονομική στήριξη. Ήδη, λόγω οικονομικών προβλημάτων έχουν απολυθεί 40 εργαζόμενοι με τους υπόλοιπους 2.800 να βρίσκονται κυριολεκτικά, «στον αέρα». Συνολικά το έργο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα έχει μήκος 365 χλμ και το αρχικό κόστος του ήταν 1,8 δισ. ευρώ, από τα οποία το μεγαλύτερο μέρος του αφορούσε το τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Κόρινθο. Αν ματαιωθεί, θα αποτελέσει σημαντικότατο πλήγμα στην οδική κυκλοφορία της Πελοποννήσου, με κίνδυνο να αυξηθούν και άλλο τα τροχαία ατυχήματα, ενώ θα επηρεάσει αρνητικά τις μεταφορές και το εμπόριο. newsbomb.gr
Την τελευταία διετία οι τράπεζες έχουν χρηματοδοτήσει το έργο με 336 εκατ. ευρώ και δηλώνουν ότι υπό τις υπάρχουσες συνθήκες δεν επιθυμούν να συνεχίσουν την οικονομική στήριξη. Ήδη, λόγω οικονομικών προβλημάτων έχουν απολυθεί 40 εργαζόμενοι με τους υπόλοιπους 2.800 να βρίσκονται κυριολεκτικά, «στον αέρα». Συνολικά το έργο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα έχει μήκος 365 χλμ και το αρχικό κόστος του ήταν 1,8 δισ. ευρώ, από τα οποία το μεγαλύτερο μέρος του αφορούσε το τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Κόρινθο. Αν ματαιωθεί, θα αποτελέσει σημαντικότατο πλήγμα στην οδική κυκλοφορία της Πελοποννήσου, με κίνδυνο να αυξηθούν και άλλο τα τροχαία ατυχήματα, ενώ θα επηρεάσει αρνητικά τις μεταφορές και το εμπόριο. newsbomb.gr