25.7.13

"ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ "..Καταγγέλοντας στο ΕΣΡ ο Θ.Πετράκος !!!

ΖΗΤΑ ΤΗΝ ...ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ BEST ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ...ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ...
ΑΛΛΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ (ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ) ΑΠΛΑ.... ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ  BEST !!!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ....ΞΑΝΑΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ...ΕΣΡ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ....COM ΚΑΙ ΥΠΑΓΟΜΕΘΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ !!
Διαβάστε το κείμενο της καταγγελίας κατά Μπελογιάννη στο ΕΣΡ  και ...κρίνετε μόνοι σας!!!
ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
Αθανασίου Πετράκου του Κωνσταντίνου, καθηγητή μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , Βουλευτή του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ) Μεσσηνίας ,κατοίκου Καλαμάτας, οδός Φαρών αριθ. 229Α) διεύθυνση επικοινωνίας Βουλής 4 Αθήνα 10562, τηλέφωνο επικοινωνίας 2103706183 και 2103706383 .
********
Κύριε Πρόεδρε
Με την παρούσα μου Σας καταγγέλλω απρόκλητη υβριστική και συκοφαντική και εν γένει ποινικά κολάσιμη συμπεριφορά των ιδιοκτητών του τηλεοπτικού σταθμού Καλαμάτας << BEST T.V.>>.
Ο εν λόγω τηλεοπτικός σταθμός δια των υπευθύνων του ξεπέρασε κάθε όριο δημοσιογραφικής δεοντολογίας και χρησιμοποίησε την τηλεοπτική της συχνότητα ως μέσω αήθης και συκοφαντικής επίθεσης σε βάρος μου και σε βάρος της οικογένειας μου, με σκοπό να με πλήξει και να με απαξιώσει ως άτομο και ως πολιτικό πρόσωπο και τον ΣΥΡΙΖΑ ως κόμμα.
Είχε προηγηθεί στις 18/07/2013 ομιλία μου στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων για την ΕΡΤ (σας προσκομίζω το σχετικό δελτίο τύπου) στην έναρξη της οποίας, κατήγγειλα την Χρυσή Αυγή «γιατί από το τηλέφωνο της μέσα στην Βουλή επιχείρησε να τρομοκρατήσει όσους θα διαδήλωναν το Σάββατο (20/07/2013) ενάντια στο φεστιβάλ που επιδίωκε για να τιμήσει τις δικτατορίες». Νωρίτερα στις 17/06/2013 είχα υποβάλει στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καλαμάτας μηνυτήρια αναφορά κατά αγνώστων δραστών «για την επιδρομή στο χώρο που βρισκόταν οι κεραίες και τα μηχανήματα εκπομπής και αναμετάδοσης των τηλεοπτικών σταθμών ΕΡΤ, Κανάλι της Βουλής, και συνδρομητικού καναλιού NOVA στο όρος Λυκόδημο Νομού Μεσσηνίας»
Ειδικότερα στο βραδινό δελτίο ειδήσεων της 19 Ιουλίου 2013 ο παραπάνω τηλεοπτικός σταθμός δια του Προέδρου του Νικολάου Μπελογιάννη του Γεωργίου κατοίκου Καλαμάτας και ΑΦΜ 040637877 της ΔΟΥ Καλαμάτας ανακοίνωσε - ανέφερε - δήλωσε προς το τηλεοπτικό κοινό τα παρακάτω εν γνώσει του ψευδή, υβριστικά και συκοφαντικά γεγονότα των οποίων την αναλήθεια γνώριζαν από την αρχή και αυτό το έκαναν για να ζημιώσουν εμένα το κόμμα μου και να προκαλέσουν σύγχυση τόσο στο λαό της Μεσσηνίας αλλά και σε όσους θέλουν να έχουν οποιαδήποτε σχέση με την Μεσσηνία και επιθυμούν να έχουν αντικειμενική ενημέρωση για τα συμβαίνοντα σ΄αυτήν :
1) Διέδωσαν σκοπίμως ψευδώς πως στη Βουλή διαβάζω ό,τι μου γράφουν ο κος Πλεμμένος και ο κος Μπιτσάνης εννοώντας ότι είμαι απλός βοηθός εκπληρώσεως άλλως φερέφωνο το εκδότη- διευθυντή της Μεσσηνιακής εφημερίδας << ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ>> καθώς και του αρχισυντάκτη αυτής , βουλευτή κατά το έτος 1989 του τότε << ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ >> ενώ όλοι γνωρίζουν αυτό είναι αναληθέστατο και ψευδέστατο και έγινε με σκοπό να με μειώσουν και να με απαξιώσουν ως άτομο και ως βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
2) Είπε ο Κος Μπελογιάννης ότι στόχος του παραπάνω εκδότη - διευθυντή της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ είναι να πεθάνουν όλοι οι άλλοι για να μείνει μόνος στα μέσα ενημέρωσης ο Πλεμμένος . Δηλαδή στόχος του εκδότη διευθυντή της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ είναι να διαλύσει όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στη Μεσσηνία για να λειτουργεί μονοπωλιακά η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και εγώ έχω αναλάβει από τη Βουλή των Ελλήνων την υλοποίηση της φίμωσης της ενημέρωσης του Μεσσηνιακού Λαού . Βέβαια όλα αυτά είναι ψευδέστατα και συκοφαντικότατα και έγιναν για να βλάψουν εμένα και το ΣΥΡΙΖΑ.
3) Είπαν ότι << είμαι ένας τεμπέλης συνδικαλιστής που σιτίζομαι από το Δημόσιο εγώ και η γυναίκα μου >>, ενώ γνωρίζουν πολύ καλά γιατί η ζωή μου είναι στο στόχαστρο του καθενός από την στιγμή που είμαι πολιτικό πρόσωπο , ότι όλα τα παραπάνω είναι αναληθή. Ειδικότερα γνωρίζουν ότι από το έτος 1982 που απολύθηκα από το στρατό όντας αδιόριστος δούλεψα σαν καθηγητής μαθηματικών (φροντιστής) στις πόλεις Κορώνη , Μελιγαλά και Καλαμάτα για έντεκα (11) συνεχή χρόνια μέχρι το έτος 1993 που διορίστηκα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με το θεσμικό πλαίσιο της εποχής εκείνης ( επετηρίδα) σαν καθηγητής στα Κρέσταινα της Ηλείας για δύο χρόνια και στη συνέχεια στην Κορώνη και ακολούθως στο Δώρειο Μεσσηνίας , πάντοτε δηλαδή αρκετά χιλιόμετρα από την κατοικία μου στην Καλαμάτα εκτελώντας καθημερινά τις διαδρομές Καλαμάτα – Κρέσταινα (104 + 104=208χλμ ) ή Καλαμάτα - Κορώνη (65+65 =130 χλμ ) ή Καλαμάτα - Δώρειο (50+50= 100 χλμ) . Επίσης οι υπεύθυνοι του καταγγελλόμενου σταθμού γνώριζαν ότι από το έτος 1998 μέχρι το έτος 2010 ήμουν αιρετός Νομαρχιακός Σύμβουλος επικεφαλής νομαρχιακού Συνδυασμού ενώ από το έτος 2010 μέχρι το έτος 2012 που ο Μεσσηνιακός Λαός με εξέλεξε Βουλευτή τόσο στις εκλογές του Μαΐου όσο και στις εκλογές του Ιουνίου ήμουν Περιφερειακός Σύμβουλος επίσης επικεφαλής Περιφερειακού Συνδυασμού
Σε ότι αφορά την σύζυγό μου που είναι γεωπόνος διορίστηκε στο Δημόσιο πριν από είκοσι πέντε περίπου χρόνια έχει υπηρετήσει πάνω από μία δεκαετία στο Μελιγαλά στη Διεύθυνση Γεωργίας , στην Υπηρεσία Δακοκτονίας και τα τελευταία χρόνια υπηρετεί στην Καλαμάτα. Στο σημείο αυτό θέλω να επισημάνω ότι η σύζυγός μου θέλησε να απασχοληθεί στο Δημόσιο σε μία εποχή που οι γεωπόνοι ως ελεύθεροι επαγγελματίες στον Ν Μεσσηνίας κέρδιζαν περισσότερο από τον μισθό του Δημοσίου Υπαλλήλου και αυτό το έκανε για να προσφέρει στην υπόθεση της αγροτικής παραγωγικής διαδικασίας από το πιο υπεύθυνο κι λιγότερο αμειβόμενο πόστο ,
Εξυπακούεται ότι όλα τα παραπάνω στη συνέχεια αναπαράχθηκαν από διάφορα μπλόγκ στο διαδίκτυο αλλά και από άλλους ενδεχομένους σταθμούς ίσως και πανελλήνιας εμβέλειας , γι΄ αυτό και στο σημείο αυτό Σας συνυποβάλλω με την παρούσα μου σχετικά φωτοτυπικά αντίγραφα σχετικών ειδησεογραφικών δελτίων και σχολίων τα οποία προσαρτώ στην παρούσα μου και θεωρώ αναπόσπαστο μέρος αυτής , ρητά επιφυλασσόμενος να Σας υποβάλλω και αντίγραφο του σχετικού δίσκου (DVD) , εφόσον κριθεί από εσάς ότι είναι αναγκαίο ως αποδεικτικό στοιχείο ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΉ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΜΜΕΝΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ .
Τα ψεύδη τις συκοφαντίες και τις ύβρεις που διέδωσε από το τηλεοπτικό σταθμό BEST TV ο Νικόλαος Μπελογιάννης του Γεωργίου ιδιοκτήτης του εν λόγω σταθμού είναι συνέχεια και άλλων επιθέσεων στον ΣΥΡΙΖΑ και σε εμένα προσωπικά. Σας υπενθυμίζουμε την διαμαρτυρία του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ πριν από λίγους μήνες για διαστρέβλωση των δηλώσεων του Δ Αντιπροέδρου της Βουλής των Ελλήνων και Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννη Δραγασάκη.
Τέλος Σας παρακαλώ , όπως στη συζήτηση της παραπάνω υποθέσεως ειδοποιηθώ ώστε να παρίσταμαι για την πλήρη ενημέρωση και διερεύνηση του θέματος , προκειμένου να ενημερωθείτε με κάθε λεπτομέρεια για όλα τα παραπάνω που εσκεμμένως διεπράχθησαν σε βάρος μου , αφού άλλωστε συντόμως θα προβώ στην υποβολή σχετικής μηνύσεως και στην άσκηση σχετικής αγωγής σε βάρος των υπευθύνων του καταγγελλομένου τηλεοπτικού σταθμού .-
Αθήνα 25 Ιουλίου 2013
Με τιμή ο αιτών - αναφέρων

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου