Αν και έχει μειωθεί η κίνηση στα συνεργεία που τοποθετούν το κιτ
υγραεριοκίνησης, το υγραέριο εξακολουθεί να αποτελεί την καλύτερη
επιλογή για να περιοριστεί το κόστος των καύσιμων.
Σύμφωνα με τις μελέτες των αντιπροσωπειών το κόστος μπορεί να μειωθεί έως και 50% σε σχέση με το κόστος που απαιτείται για να διανυθεί ο ίδιος αριθμός χιλιόμετρων με καύσιμο την βενζίνη.
Οι θιασώτες του υγραερίου (LPG) έχουν δύο επιλογές, να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο το όποιο είναι εφοδιασμένο με ανάλογο κιτ υγραεριοκίνησης είτε να προσθέσουν το κιτ σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκίνητου με κιτ υγραεριοκίνησης, το οποίο έχει εγκατασταθεί από το εργοστάσιο κατασκευής, είναι η καλύτερη επιλογή αλλά απαιτεί μια σημαντική οικονομική δαπάνη. Έτσι, εξασφαλίζεται η εγγύηση του κατασκευαστή για τη λειτουργία τού κίτ υγραεριοκίνησης, καθώς και του κινητήρα, η αξιοπιστία, η αντοχή στον χρόνο και επιπλέον αυξάνεται η εμπορική άξια του αυτοκινήτου στη διαδικασία της μεταπώλησης.
Στην ελληνική αγορά διατίθενται σημαντικός αριθμός αυτοκινήτων, που φέρουν εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εταιρείες Fiat, Lancia, Kia, Hyundai, Opel κ.α.
Όλα τα μοντέλα LPG, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ (LPG και βενζίνης) που διαθέτουν, προσφέρουν μεγάλη αυτονομία.
Η τελευταία γενιά των LPG κινητήρων διαθέτει νέο λογισμικό στις μονάδες ελέγχου του κινητήρα και του LPG, ώστε να επικοινωνούν καλύτερα μεταξύ τους. Ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί εναλλάξ στα προγράμματα LPG και βενζίνης και να προσαρμόζεται ανάλογα με τον τύπο καυσίμου που χρησιμοποιεί. Αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί πιο αποδοτικά και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στο ελάχιστο.
Ένας εύχρηστος διακόπτης Βενζίνης/LPG τοποθετημένος κεντρικά στο ταμπλό επιτρέπει την εύκολη αλλαγή από το ένα πρόγραμμα λειτουργίας στο άλλο. Τα προγράμματα λειτουργίας (LPG, βενζίνης) αλλάζουν αυτόματα ή μπορούν να επιλέγονται μηχανικά. Μία λυχνία ανάβει μέσα στον διακόπτη, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε LPG mode. Μόλις γίνεται αλλαγή για χρήση βενζίνης, η λυχνία σβήνει.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων LPG υποστηρίζονται από ευρύ δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη, όπου λειτουργούν περισσότεροι από 25.000 σταθμοί. Επομένως, τα οχήματα LPG κινούνται στην Ευρώπη χωρίς ανησυχία για ανεφοδιασμό. Με περισσότερους από 6.400 σταθμούς ανεφοδιασμού LPG, η Γερμανία έχει τη μεγαλύτερη υποδομή στην Ευρώπη, ενώ ακολουθούν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ιταλία, για παράδειγμα, έχει πάνω από 2.800 σταθμούς, η Γαλλία πάνω από 1.800, η Ολλανδία πάνω από 1.400 και το Βέλγιο πάνω από πεντακόσιους. Στη Βρετανία, σχεδόν 600 πρατήρια πουλάνε LPG.
Το κόστος αγοράς και τοποθέτησης του εξοπλισμού κιτ σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα κυμαίνεται από 850 ευρώ και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.750 ευρώ, ανάλογα με τον τύπο και τον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Τα περισσότερα συνεργεία μετατροπής αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται, ώστε το αυτοκίνητό στο οποίο έχει τοποθετηθεί υγραεριοκίνηση, να είναι απολύτως νόμιμο μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου.
Σύμφωνα με τις μελέτες των αντιπροσωπειών το κόστος μπορεί να μειωθεί έως και 50% σε σχέση με το κόστος που απαιτείται για να διανυθεί ο ίδιος αριθμός χιλιόμετρων με καύσιμο την βενζίνη.
Οι θιασώτες του υγραερίου (LPG) έχουν δύο επιλογές, να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο το όποιο είναι εφοδιασμένο με ανάλογο κιτ υγραεριοκίνησης είτε να προσθέσουν το κιτ σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκίνητου με κιτ υγραεριοκίνησης, το οποίο έχει εγκατασταθεί από το εργοστάσιο κατασκευής, είναι η καλύτερη επιλογή αλλά απαιτεί μια σημαντική οικονομική δαπάνη. Έτσι, εξασφαλίζεται η εγγύηση του κατασκευαστή για τη λειτουργία τού κίτ υγραεριοκίνησης, καθώς και του κινητήρα, η αξιοπιστία, η αντοχή στον χρόνο και επιπλέον αυξάνεται η εμπορική άξια του αυτοκινήτου στη διαδικασία της μεταπώλησης.
Στην ελληνική αγορά διατίθενται σημαντικός αριθμός αυτοκινήτων, που φέρουν εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εταιρείες Fiat, Lancia, Kia, Hyundai, Opel κ.α.
Όλα τα μοντέλα LPG, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ (LPG και βενζίνης) που διαθέτουν, προσφέρουν μεγάλη αυτονομία.
Η τελευταία γενιά των LPG κινητήρων διαθέτει νέο λογισμικό στις μονάδες ελέγχου του κινητήρα και του LPG, ώστε να επικοινωνούν καλύτερα μεταξύ τους. Ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί εναλλάξ στα προγράμματα LPG και βενζίνης και να προσαρμόζεται ανάλογα με τον τύπο καυσίμου που χρησιμοποιεί. Αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί πιο αποδοτικά και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στο ελάχιστο.
Ένας εύχρηστος διακόπτης Βενζίνης/LPG τοποθετημένος κεντρικά στο ταμπλό επιτρέπει την εύκολη αλλαγή από το ένα πρόγραμμα λειτουργίας στο άλλο. Τα προγράμματα λειτουργίας (LPG, βενζίνης) αλλάζουν αυτόματα ή μπορούν να επιλέγονται μηχανικά. Μία λυχνία ανάβει μέσα στον διακόπτη, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε LPG mode. Μόλις γίνεται αλλαγή για χρήση βενζίνης, η λυχνία σβήνει.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων LPG υποστηρίζονται από ευρύ δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη, όπου λειτουργούν περισσότεροι από 25.000 σταθμοί. Επομένως, τα οχήματα LPG κινούνται στην Ευρώπη χωρίς ανησυχία για ανεφοδιασμό. Με περισσότερους από 6.400 σταθμούς ανεφοδιασμού LPG, η Γερμανία έχει τη μεγαλύτερη υποδομή στην Ευρώπη, ενώ ακολουθούν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ιταλία, για παράδειγμα, έχει πάνω από 2.800 σταθμούς, η Γαλλία πάνω από 1.800, η Ολλανδία πάνω από 1.400 και το Βέλγιο πάνω από πεντακόσιους. Στη Βρετανία, σχεδόν 600 πρατήρια πουλάνε LPG.
Το κόστος αγοράς και τοποθέτησης του εξοπλισμού κιτ σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα κυμαίνεται από 850 ευρώ και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.750 ευρώ, ανάλογα με τον τύπο και τον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Τα περισσότερα συνεργεία μετατροπής αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται, ώστε το αυτοκίνητό στο οποίο έχει τοποθετηθεί υγραεριοκίνηση, να είναι απολύτως νόμιμο μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου.