Όπως υποστήριξε σήμερα ο ευρωβουλευτής «ο κ. υπουργός, υποδεχόμενος του βουλευτές εξ Ηλείας και Μεσσηνίας, ανακοίνωσε ότι, θα υπάρξει “απαλλαγή” των εργολάβων από το “βάρος” της κατασκευής του τμήματος Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό – Τσακώνα και ότι το έργο αυτό θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο, θα έχει δημοπρατηθεί και ολοκληρωθεί μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια και τα απαιτούμενα κονδύλια θα εξασφαλισθούν από το νέο ΕΣΠΑ» τονίζοντας πως «Αντιλαμβανόμαστε βεβαίως την προσπάθεια του κ. Χρυσοχοΐδη να δώσει άλλοθι σε βουλευτές της συμπολίτευσης να ψηφίσουν την αναθεώρηση των συμβάσεων που έρχεται σε λίγες ημέρες στη Βουλή. Αντιλαμβανόμαστε επίσης την προσπάθειά του να κατευνάσει τις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής, που όμως δεν είναι αφελείς για να πιστέψουν τέτοιου είδους υποσχέσεις». Καταλήγοντας ο Ν. Χουντής υποστηρίζει πως «λίγες μέρες μετά από τη ρητή δήλωση ότι τα έργα δεν μπορούν να επαναπροκηρυχθούν ως δημόσια, ότι δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος και ότι τέτοια έργα δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το νέο ΕΣΠΑ (ο Μ.Χρυσοχοίδης) τα γύρισε κατά 180 μοίρες».
Σε απάντηση του, ο Μ. Χρυσοχοϊδης επισημαίνει ότι «Ο κ. Χουντής, όπως άλλωστε επαναλαμβάνει στην δήλωση του, μίλησε για την κατασκευή όλων των έργων, δηλαδή άνω των 1.000 χιλιομέτρων αυτοκινητοδρόμων, ως δημόσιων έργων, πράγμα που προϋποθέτει την καταγγελία των σημερινών συμβάσεων, την καταβολή αποζημιώσεων και επιπλέον την εξασφάλιση εθνικών και κοινοτικών πόρων άνω των 4 δισ. ευρώ» υπογραμμίζοντας παράλληλα πως «Η επιλογή μας να κατασκευαστεί το συγκεκριμένο τμήμα ως δημόσιο έργο, του οποίου τις μελέτες και έρευνες έχουμε ήδη εξασφαλίσει να δοθούν στο Δημόσιο σύντομα και χωρίς άλλη επιβάρυνση, δεν προϋποθέτει καμία αποζημίωση και απαιτεί πόρους που, πράγματι μπορούν να διατεθούν. Χρήσιμος λοιπόν ο διάλογος αρκεί να μιλάμε για τα ίδια πράγματα. Αλλιώς, όπως ο κ. Χουντής, θριαμβολογούμε πάνω στα δικά μας λόγια, γιατί και πιο εύκολο είναι, και μας απαλλάσσει από την ανάγκη επιχειρημάτων».