Γ. Μπέζος «Όλα οφείλονται σε αυτό το αξιέπαινο ανθρώπινο δυναμικό του Νοσοκομείου μας. Ένα
μεγάλο μπράβο σε όλους τους»
Είναι γνωστό ότι όλα τα Νοσοκομεία της χώρας μας όπως και της
Καλαμάτας έχει το καθένα τα δικά του προβλήματα και τις δικές του αδυναμίες.
Αυτό όμως που δε θα σταματήσουμε ποτέ να καταγράφουμε είναι τα σημαντικά βήματα
αναβάθμισης που έχουν επιτελεστεί τα τελευταία χρόνια στο νοσοκομείο και που
μας κάνουν περήφανους. Και αυτό πια αποτελεί πεποίθηση όλης της Μεσσηνιακής
Κοινωνίας. Αυτό Άλλωστε αυτό μαρτυρά και η πληθώρα έργων και παρεμβάσεων που
λαμβάνουν τόπο καθημερινά στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα. Σήμερα είχαμε μια ακόμα θετική εξέλιξη.
Ένα
νέο σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο παρέλαβε σήμερα το Νοσοκομείο Καλαμάτας στο
πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών υποδομών του μέσω της αξιοποίησης των
κοινοτικών πόρων του ΕΣΠΑ.
Με το
νέο τηλεφωνικό κέντρο προϋπολογισμού 100.000€
το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει τα
ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της σύγκλισης των ψηφιακών τεχνολογιών, τηλεπικοινωνιών
και πληροφορικής (Practical Convergence Today),
ενσωματώνοντας πλήρως τόσο το IP (Internet Protocol) περιβάλλον, όσο και
τη σημερινής μορφής τηλεφωνία.
Η
προσφερόμενη τεχνολογία αναμένεται να
συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την αύξηση της παραγωγικότητας του Νοσοκομείου, σαν αποτέλεσμα των πλεονεκτημάτων που
προσφέρουν σύγχρονες εφαρμογές σε IP περιβάλλον (π.χ. Unified Messaging).
Παράλληλα
όμως θα διασφαλίσει σημαντική μείωση λειτουργικών εξόδων (π.χ. τηλεφωνικοί
λογαριασμοί, έξοδα δικτυακής υποδομής) μέσα από την καλύτερη διαχείριση των
κλήσεων από και προς το Νοσοκομείο.
Το
υφιστάμενο τηλεφωνικό κέντρο τα τελευταία χρόνια παρουσίαζε σωρεία σημαντικών
προβλημάτων με μεγαλύτερο την μη ύπαρξη ανταλλακτικών αφού θεωρείται πια ξεπερασμένο τεχνολογικά.
Από
σήμερα ειδικοί τεχνικοί του ΟΤΕ ξεκινούν τις εργασίες εγκατάστασης και
εκτιμάται ότι στο επόμενο 10ημερο θα βρίσκεται το νέο τηλεφωνικό κέντρο σε
πλήρη λειτουργία.