Προβληματισμό προκαλεί, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, στο υπουργείο Οικονομικών, η μείωση άνω των 500 εκατ. ευρώ που έχουν υποστεί τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας τα τελευταία πέντε χρόνια της κρίσης.
Μάλιστα, η πτωτική αυτή τάση των εσόδων αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος καθώς τα νέα οχήματα έχουν χαμηλότερα ή μηδενικά τέλη (λόγω του ότι υπολογίζονται και με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν), αλλά και γιατί συνεχίζεται η απόσυρση και εξαγωγή οχημάτων μεγάλου κυβισμού που η χρήση τους είναι φορολογικά ασύμφορη.
Οπως αναφέρει το capital.gr σε υπηρεσιακό επίπεδο κατά καιρούς έχουν εκπονηθεί σενάρια για ένα πιο  δίκαιο σύστημα και πιο αποδοτικό εισπρακτικά σύστημα, αλλά και για αύξηση των τελών κυκλοφορίας που πρωτοκυκλοφόρησαν μετά τον Οκτώβριο του 2010 και πληρούν τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές euro 5.
Aπό την άλλη πλευρά, αναμένεται να διατηρηθούν τα σημερινά τέλη για τα οχήματα που πληρούν την τελευταία αντιρρυπαντική οδηγία euro 6.