Πήγε το αμάξι για service και του… ξάφρισαν την κάρτα !
Γνωστός επαγγελματίας από την Δυτική Αχαΐα, έπεσε θύμα μιας
απίστευτης σε βάρος του κλοπής, από ιδιοκτήτη συνεργείου αυτοκινήτων το
οποίο εδρεύει στην περιοχή.
Η εμπιστοσύνη που είχε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης , τον μετέτρεψε εύκολα σε θύμα του και τώρα το φυσάει και δεν κρυώνει.
Όλα ξεκίνησαν όταν στα μέσα της περασμένης εβδομάδας πήγε το αυτοκίνητό του για service.
Η παραλαβή του αυτοκινήτου μετά από λίγε ώρες, έκρυβε γι’ αυτόν μια δυσάρεστη έκπληξη, καθώς επέλεξε να πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας.
Στην πρώτη προσπάθεια πληρωμής, για την οποία ο ανυποψίαστος πελάτης κλήθηκε να πληκτρολογήσει τον κωδικό του, του έγινε γνωστό από τον υπεύθυνο του συνεργείου ,πως η συναλλαγή δεν ήταν επιτυχής για κάποιο τεχνικό λόγο.
Στη συνέχεια του ζητήθηκε να πληκτρολογήσει εκ νέου τον κωδικό του, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή, για ποσό ύψους 220 ευρώ που ήταν το κόστος του service, το οποίο και έκανε χωρίς να κοιτάξει καν τι είχε πληκτρολογηθεί στην προηγούμενη προσπάθεια πληρωμής με την κάρτα του , ενώ ούτε και τη δεύτερη φορά έλεγξε τι ποσό είχε.
Η πληρωμή με τη δεύτερη προσπάθεια ήταν όντως επιτυχής, και ο πελάτης πήρε το αμάξι του και έφυγε.
Το πρωινό της επόμενης ημέρας ωστόσο του επεφύλασσε μια δυσάρεστη έκπληξη, καθώς όταν μετέβη σε τραπεζικό κατάστημα της περιοχής για να πραγματοποιήσει συναλλαγές, έντρομος διαπίστωσε πως από το λογαριασμό του είχαν κάνει φτερά 2.000 ευρώ , εκτός από τα 220 ευρώ που είχε πληρώσει για την συντήρηση του αυτοκινήτου του.
Από την έρευνα που ζήτησε να κάνουν οι υπάλληλοι της τράπεζας στην κίνηση του λογαριασμού του διαπιστώθηκε πως και η συναλλαγή των 2.000 ευρώ που του έλειπαν είχε γίνει από το ίδιο μηχάνημα στο οποίο λίγα λεπτά αργότερα , την προηγούμενη ημέρα , είχε πληρώσει την επισκευή του αυτοκινήτου του και η οποία κανονικά κόστιζε 220 ευρώ.
Η συνέχεια δόθηκε στο συνεργείο , όπου το θύμα της …συναλλαγής μετέβη και μέσα σε κλίμα έντασης, απειλώντας θεούς και δαίμονες , άρχισε να απαιτεί την άμεση επιστροφή των 2.000 ευρώ , που του είχαν κλέψει, όπως ο ίδιος έλεγε χαρακτηριστικά .
Η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου, όταν ο υπεύθυνος του συνεργείου με αδιάφορο ύφος του έκανε γνωστό, πως τα χρήματα δεν μπορεί να του τα δώσει ,γιατί είχε πληρώσει για λειτουργικές ανάγκες, με αποτέλεσμα ο χώρος του συνεργείου να μετατραπεί σε «ροντέο».
Το γεγονός δε, πως από πλευράς ιδιοκτήτη έγινε προσπάθεια ο πελάτης να θεωρηθεί ως υπεύθυνος του… λάθους, έβγαλε τον τελευταίο από τα ρούχα του, με αποτέλεσμα να χάσει την ψυχραιμία του και μέσα στο χώρο του συνεργείου να πέσει άγριο ξύλο.
Η συνεχεία αναμένεται να δοθεί τις δικαστικές αίθουσες.
πηγή
Η εμπιστοσύνη που είχε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης , τον μετέτρεψε εύκολα σε θύμα του και τώρα το φυσάει και δεν κρυώνει.
Όλα ξεκίνησαν όταν στα μέσα της περασμένης εβδομάδας πήγε το αυτοκίνητό του για service.
Η παραλαβή του αυτοκινήτου μετά από λίγε ώρες, έκρυβε γι’ αυτόν μια δυσάρεστη έκπληξη, καθώς επέλεξε να πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας.
Στην πρώτη προσπάθεια πληρωμής, για την οποία ο ανυποψίαστος πελάτης κλήθηκε να πληκτρολογήσει τον κωδικό του, του έγινε γνωστό από τον υπεύθυνο του συνεργείου ,πως η συναλλαγή δεν ήταν επιτυχής για κάποιο τεχνικό λόγο.
Στη συνέχεια του ζητήθηκε να πληκτρολογήσει εκ νέου τον κωδικό του, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή, για ποσό ύψους 220 ευρώ που ήταν το κόστος του service, το οποίο και έκανε χωρίς να κοιτάξει καν τι είχε πληκτρολογηθεί στην προηγούμενη προσπάθεια πληρωμής με την κάρτα του , ενώ ούτε και τη δεύτερη φορά έλεγξε τι ποσό είχε.
Η πληρωμή με τη δεύτερη προσπάθεια ήταν όντως επιτυχής, και ο πελάτης πήρε το αμάξι του και έφυγε.
Το πρωινό της επόμενης ημέρας ωστόσο του επεφύλασσε μια δυσάρεστη έκπληξη, καθώς όταν μετέβη σε τραπεζικό κατάστημα της περιοχής για να πραγματοποιήσει συναλλαγές, έντρομος διαπίστωσε πως από το λογαριασμό του είχαν κάνει φτερά 2.000 ευρώ , εκτός από τα 220 ευρώ που είχε πληρώσει για την συντήρηση του αυτοκινήτου του.
Από την έρευνα που ζήτησε να κάνουν οι υπάλληλοι της τράπεζας στην κίνηση του λογαριασμού του διαπιστώθηκε πως και η συναλλαγή των 2.000 ευρώ που του έλειπαν είχε γίνει από το ίδιο μηχάνημα στο οποίο λίγα λεπτά αργότερα , την προηγούμενη ημέρα , είχε πληρώσει την επισκευή του αυτοκινήτου του και η οποία κανονικά κόστιζε 220 ευρώ.
Η συνέχεια δόθηκε στο συνεργείο , όπου το θύμα της …συναλλαγής μετέβη και μέσα σε κλίμα έντασης, απειλώντας θεούς και δαίμονες , άρχισε να απαιτεί την άμεση επιστροφή των 2.000 ευρώ , που του είχαν κλέψει, όπως ο ίδιος έλεγε χαρακτηριστικά .
Η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου, όταν ο υπεύθυνος του συνεργείου με αδιάφορο ύφος του έκανε γνωστό, πως τα χρήματα δεν μπορεί να του τα δώσει ,γιατί είχε πληρώσει για λειτουργικές ανάγκες, με αποτέλεσμα ο χώρος του συνεργείου να μετατραπεί σε «ροντέο».
Το γεγονός δε, πως από πλευράς ιδιοκτήτη έγινε προσπάθεια ο πελάτης να θεωρηθεί ως υπεύθυνος του… λάθους, έβγαλε τον τελευταίο από τα ρούχα του, με αποτέλεσμα να χάσει την ψυχραιμία του και μέσα στο χώρο του συνεργείου να πέσει άγριο ξύλο.
Η συνεχεία αναμένεται να δοθεί τις δικαστικές αίθουσες.
πηγή