26.8.17

Ποιος ηθοποιός έγινε ρεσεψιονίστ

Με την οικογενειακή επιχείρηση, που αποτελείται από οκτώ ενοικιαζόμενα δωμάτια, που βρίσκονται στην Εύβοια, αποφάσισε να ασχοληθεί ο ηθοποιός Φώτης Σπύρος, που είχε γίνει γνωστός από τη σειρά «Δύο ξένοι» και «Κόκκινο δωμάτιο».
«Αλλάζω λάμπες, βιδώνω, λαδώνω και αν χρειαστεί βάφω κιόλας. Νιώθω πολύ ήρεμος εδώ, στον Αγιόκαμπο. Έχω τη θάλασσα στα πόδια μου, πηγαίνω καθημερινά για ψάρεμα και ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω ένα καλοκαίρι χωρίς θεατρικές υποχρεώσεις και περιοδείες» λέει ενθουσιασμένος στην Espresso.
«Αν χρειαστεί κάνω και τον ρεσεψιονίστ! Εξυπηρετώ τον κόσμο που έρχεται και οι περισσότεροι, όταν με βλέπουν, μου λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα: "Μοιάζετε πολύ με τον ηθοποιό...". Πριν προλάβουν να ολοκληρώσουν τη φράση τους παραδέχομαι ότι είμαι, όντως, αυτός ο ηθοποιός» λέει.
Δύο χρόνια μετά το χαμό του πατέρα του ο ηθοποιός αποφάσισε να βοηθήσει τη μητέρα του και, όπως λέει, «να με χαρεί και να τη χαρώ». «Εδώ είναι ιδανικός τόπος για όνειρα, αλλά και σχέδια ζωής και δουλειάς» πρόσθεσε.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου