To
Volkswagen θα περάσει οριστικά στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρίας Φρανκ Γουελς κατά τη διάρκεια του σόου της Γενεύης την περασμένη εβδομάδα, η τελευταία έκδοση του σκαραβαίου, η δεύτερη μετά την "αναγέννησή του" πριν από 21 χρόνια, το 1997, θα είναι και ο επίλογος μιας μακράς ιστορίας για το πιο διάσημο ίσως αυτοκίνητο στον κόσμο.
Ο Γουελς ανέφερε πως "δύο ή τρεις γενιές είναι αρκετές" για το Beetle. Ο ίδιος πρόσθεσε πως το αυτοκίνητο "δημιουργήθηκε έχοντας στο μυαλό την μακρά του ιστορία, όμως δεν μπορείς να το κατασκευάσεις πέντε φορές και να έχεις ένα "νέο, νέο, νέο Beetle".
Άλλωστε το παρελθόν με το μέλλον στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αναμένεται να το συνδέσει αυτή τη φορά το βανάκι της εταιρίας, το Microbus, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021 επί τη βάση της νέας ηλεκτρικής βάσης της εταιρίας.
Ο σκαραβαίος είναι ίσως το πιο ιστορικό αυτοκίνητο της αυτοκίνησης, εμπνευσμένο από τα σχέδια του Αδόλφου Χίτλερ για ένα φτηνό, λαϊκό αυτοκίνητο με ιστορία από το 1938, ως και το 2021, οπότε και υπολογίζεται πως θα μπει φρένο οριστικά στην γραμμή παραγωγής του.
Δείτε ένα χαρακτηριστικό βίντεο από την έκθεση:
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρίας Φρανκ Γουελς κατά τη διάρκεια του σόου της Γενεύης την περασμένη εβδομάδα, η τελευταία έκδοση του σκαραβαίου, η δεύτερη μετά την "αναγέννησή του" πριν από 21 χρόνια, το 1997, θα είναι και ο επίλογος μιας μακράς ιστορίας για το πιο διάσημο ίσως αυτοκίνητο στον κόσμο.
Ο Γουελς ανέφερε πως "δύο ή τρεις γενιές είναι αρκετές" για το Beetle. Ο ίδιος πρόσθεσε πως το αυτοκίνητο "δημιουργήθηκε έχοντας στο μυαλό την μακρά του ιστορία, όμως δεν μπορείς να το κατασκευάσεις πέντε φορές και να έχεις ένα "νέο, νέο, νέο Beetle".
Άλλωστε το παρελθόν με το μέλλον στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αναμένεται να το συνδέσει αυτή τη φορά το βανάκι της εταιρίας, το Microbus, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021 επί τη βάση της νέας ηλεκτρικής βάσης της εταιρίας.
Ο σκαραβαίος είναι ίσως το πιο ιστορικό αυτοκίνητο της αυτοκίνησης, εμπνευσμένο από τα σχέδια του Αδόλφου Χίτλερ για ένα φτηνό, λαϊκό αυτοκίνητο με ιστορία από το 1938, ως και το 2021, οπότε και υπολογίζεται πως θα μπει φρένο οριστικά στην γραμμή παραγωγής του.
Δείτε ένα χαρακτηριστικό βίντεο από την έκθεση: