6.3.12

Γράμμα στους Βουλευτές Μεσσηνίας από ένα μακροχρόνια άνεργο !!

Από Αναγνώστη
Αγαπητοί Μεσσήνιοι Βουλευτές
Είμαι 55 ετών και είχα την ατυχία όπως και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα πρίν δύο χρόνια να περάσω την πόρτα του Οργανισμού ταλαιπωρίας και κοροϊδίας των ανέργων ( ΟΑΕΔ ) .Με ενέταξαν στους Μακροχρόνια ανέργους από τον Ιούνιο του 2011 προκειμένου όπως μου είπαν να εισπράξω το μηνιαίο χαρτζιλίκι των 200 ευρώ για ένα χρόνο που προσφέρει ο οργανισμός .
Στην πορεία της αίτησης μου είχα και δεύτερη ατυχία διότι είμαι κάτοχος ενός Ι.Χ αυτοκινήτου από τις παλιές καλές ημέρες με αποτέλεσμα το μηδενικό εισόδημα μου να γίνει τεκμαρτό και να ξεπερνάω τα εισοδηματικά κριτήρια των 5.000 ευρώ που είχε ορίσει ο νομοθέτης ( δηλ . εσείς ) το έτος 2010 .
Σε αποκατάσταση αυτής της αδικίας ο υπουργός εργασίας τον Αύγουστο του 2011 όρισε νέα εισοδηματικά κριτήρια με αποφασή του η οποία …..ω του θαύματος δεν έχει φθάσει ακόμα στον ΟΑΕΔ Καλαμάτας …. 7 μήνες μετά από την υπογραφή της .
Στις διαμαρτυρίες μου στους αρμοδίους υπαλλήλους αντιμετωπίζω την ειρωνεία και σε πολλές περιπτώσεις την χλεύη .
Επειδή όμως κύριοι Βουλευτές ε ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ και ΟΧΙ ΖΗΤΙΑΝΟΣ και σε επίγνωση της δύσκολης οικονομικής θέσης της χώρας μας αν και όποτε δεήσει και φθάσει η περίφημη απόφαση στην Καλαμάτα ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ να δωρίσω το Χαρτζιλίκι που δικαιούμαι στον Οργανισμό προκειμένου να ορθοποδήση οικονομικά και οι επόμενοι από μένα μακροχρόνια άνεργοι να μην περάσουν και αυτοί την βάσανο της Κοροιδίας και της Χλεύης !!
ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ …Όσο ζω θα παλεύω για την οικογένεια μου, για την πατρίδα μου, αλλά όσο ζω ΕΠΙΣΗΣ θα παλεύω και για να σας ρίξω από εκεί που είστε, για να καταφέρω μια μέρα να αλλάξουμε ζωές, ΕΣΕΙΣ να πάρετε την δική μου θέση ΕΝΩ εγώ φυσικά τη δική σας ,δεν τη θέλω!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου