Πλέον στην Πελοπόννησο η μόνη επιλογή μετακίνησης είναι ο οδικός άξονας, καθώς ο σιδηρόδρομος έκλεισε οριστικά .!!!
"Αυτό που έχει γίνει στην Πελοπόννησο ξεπερνά τα όρια της θρασύτητας. Στις 31 Αυγούστου η διαδρομή Καλαμάτα - Αθήνα κόστιζε 10,40 ευρώ, σήμερα, με την προσθήκη μόνο 35 επιπλέον χλμ., η ίδια διαδρομή κοστίζει 19,40 ευρώ".Ενόψει της νέας πανελλαδικής κινητοποίησης κατά των διοδίων στις 6 Φεβρουαρίου οι εκπρόσωποι των συντονιστικών επιτροπών κατά των διοδίων από όλη την Ελλάδα, σχολίασαν τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τις παραχωρησιούχες εταιρείες για μείωση των τιμών των διοδίων και τα επόμενα βήματα του κινήματος κατά των διοδίων.
Θ. Πετράκος, Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Πολιτών Πελοποννήσου κατά των Διοδίων
Αυτό που έχει γίνει στην Πελοπόννησο ξεπερνά τα όρια της θρασύτητας. Στις 31 Αυγούστου η διαδρομή Καλαμάτα - Αθήνα κόστιζε 10,40 ευρώ, σήμερα, με την προσθήκη μόνο 35 επιπλέον χλμ., η ίδια διαδρομή κοστίζει 19,40 ευρώ.
Στη διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα υπάρχουν 7 σταθμοί διοδίων για 250 χλμ. Υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση στον κόσμο κι ο περιφερειάρχης Π. Τατούλης αναγκάστηκε να αλλάξει άποψη και να στείλει επιστολή στον Ρέππα για υπερβολικές αυξήσεις.
Με το εξευτελιστικό επιτόκιο με το οποίο δανείστηκαν οι κατασκευαστές, το Δημόσιο θα μπορούσε να είχε φτιάξει μόνο του τους δρόμους. Τρία κοινοτικά πλαίσια στήριξης κι η Πελοπόννησος δεν έχει δρόμους.