Στη θέση Σουμπρόλακα Ταϋγέτου, σε
μαγευτικό ελατόφυτο περιβάλλον, θα λειτουργήσει και φέτος, με ευθύνη και
μέριμνα του Δήμου Καλαμάτας, η παιδική εξοχή – κατασκήνωση Αγίας
Μαρίνας, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και
Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Οι αιτήσεις είναι δυνατόν να κατατεθούν μέχρι
τις 17 Ιουνίου 2016.
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ
Οι κατασκηνωτικές περίοδοι θα είναι τέσσερις και θα έχουν διάρκεια δέκα ημερών εκάστη:
• Στην 1η περίοδο, από 4 Ιουλίου έως 13 Ιουλίου, θα φιλοξενηθούν παιδιά ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών
• Στη 2η περίοδο, από 18 Ιουλίου έως 27 Ιουλίου, θα φιλοξενηθούν παιδιά ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών
• Στην 3η περίοδο, από 30 Ιουλίου έως 8 Αυγούστου, θα φιλοξενηθούν ηλικιωμένοι και
• Στην 4η περίοδο, από 11 Αυγούστου έως 20 Αυγούστου, θα φιλοξενηθούν ΑμεΑ (ενήλικες).
• Στην 1η περίοδο, από 4 Ιουλίου έως 13 Ιουλίου, θα φιλοξενηθούν παιδιά ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών
• Στη 2η περίοδο, από 18 Ιουλίου έως 27 Ιουλίου, θα φιλοξενηθούν παιδιά ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών
• Στην 3η περίοδο, από 30 Ιουλίου έως 8 Αυγούστου, θα φιλοξενηθούν ηλικιωμένοι και
• Στην 4η περίοδο, από 11 Αυγούστου έως 20 Αυγούστου, θα φιλοξενηθούν ΑμεΑ (ενήλικες).
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 30 ΕΥΡΩ
Οι κατασκηνωτές (μόνο παιδιά &
ηλικιωμένοι) θα καταβάλουν ποσό συμμετοχής 30 ευρώ, στο ταμείο του Δήμου
Καλαμάτας ή στον με αριθμό 220/54035021 (GR 3101102200000022054035021)
τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου Καλαμάτας στην Εθνική Τράπεζα,
αναφέροντας οπωσδήποτε το όνομα του κατασκηνωτή. Εξαιρούνται της πληρωμής συμμετοχής
τα παιδιά των τριτέκνων, των πολυτέκνων οικογενειών, καθώς και των
οικογενειών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι. Το ποσό
συμμετοχής επιστρέφεται σε περίπτωση μη επιλογής του κατασκηνωτή στο
κατασκηνωτικό πρόγραμμα (ύστερα από απόφαση του ΔΣ της Παιδικής Εξοχής -
Κατασκήνωσης).
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Τα δικαιολογητικά και η διαδικασία εγγραφής έχουν ως εξής:
A) Για παιδιά:
• Αίτηση, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.
• Υπεύθυνη δήλωση (μπορείτε εδώ να τη δείτε) του γονέα ή κηδεμόνα στην οποία να αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογονεϊκή, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κ.λπ.), καθώς και κάθε πιστοποιητικό που αποδεικνύει τα παραπάνω (φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της Εφορίας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση ή κάρτα ανεργίας του Ο.Α.Ε.Δ. κ.λπ.)
• Δελτίο κατασκηνωτή (παρατίθεται εδώ), το οποίο συμπληρώνεται με την επίδειξη του βιβλιαρίου εμβολίων ή βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά αναγράφεται η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κλπ).
• Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30 ευρώ.
• Αίτηση, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.
• Υπεύθυνη δήλωση (μπορείτε εδώ να τη δείτε) του γονέα ή κηδεμόνα στην οποία να αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογονεϊκή, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κ.λπ.), καθώς και κάθε πιστοποιητικό που αποδεικνύει τα παραπάνω (φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της Εφορίας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση ή κάρτα ανεργίας του Ο.Α.Ε.Δ. κ.λπ.)
• Δελτίο κατασκηνωτή (παρατίθεται εδώ), το οποίο συμπληρώνεται με την επίδειξη του βιβλιαρίου εμβολίων ή βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά αναγράφεται η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κλπ).
• Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30 ευρώ.
ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Οι εγγραφές των παιδιών θα γίνονται κατά
τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στα Κέντρα Υγείας του Νομού Μεσσηνίας,
στο Σταθμό Προστασίας Μάνας, Παιδιού & Εφήβου του Π.Ε.Δ.Υ. (Κανάρη
& Πλάτωνος, Καλαμάτα), στη Διεύθυνση Πρόνοιας του Δήμου Καλαμάτας
(ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ. 358 & 370) και στους υπόλοιπους Δήμους
του Νομού Μεσσηνίας (Μεσσήνης, Πύλου-Νέστορος, Τριφυλίας, Οιχαλίας &
Δυτικής Μάνης).
B) Για ηλικιωμένους:
• Αίτηση συμμετοχής (παρατίθεται εδώ)
• Υπεύθυνη δήλωση που θα αναφέρει το ύψος του οικογενειακού ή ατομικού εισοδήματός του αιτούντος
• Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα και ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα.
• Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30 ευρώ.
Οι εγγραφές των ηλικιωμένων ατόμων θα γίνονται στους Δήμους του Νομού Μεσσηνίας, στα ΚΑΠΗ των Δήμων και στη Διεύθυνση Πρόνοιας (ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ. 358 & 370) του Δήμου Καλαμάτας.
• Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα και ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα.
• Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30 ευρώ.
Οι εγγραφές των ηλικιωμένων ατόμων θα γίνονται στους Δήμους του Νομού Μεσσηνίας, στα ΚΑΠΗ των Δήμων και στη Διεύθυνση Πρόνοιας (ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ. 358 & 370) του Δήμου Καλαμάτας.
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ
ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ
Επίσης, είναι δυνατή η κατάθεση αιτήσεων
ταχυδρομικώς για τα παιδιά και τους ηλικιωμένους, με αποστολή των
αιτήσεων μαζί με τα συνημμένα δικαιολογητικά στην εξής διεύθυνση:
Διεύθυνση Πρόνοιας Δήμου Καλαμάτας
Διοικητήριο
24100 Καλαμάτα
Διοικητήριο
24100 Καλαμάτα
Υπόψη Όλγας Καρδάση, αίτηση για την κατασκήνωση Αγίας Μαρίνας
Γ) Για ΑμεΑ
Οι εγγραφές Ατόμων με Αναπηρίες θα
γίνονται στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων & Κηδεμόνων
Ατόμων με Αναπηρίες (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α.), που εδρεύει επί της οδού
Ελευθερίου Βενιζέλου 236, Ηλιούπολη, τηλέφωνο 210 5236501, η οποία θα
έχει και την ευθύνη επιλογής των κατασκηνωτών, των συνοδών και του
ειδικού προσωπικού.
Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής είναι η 17η Ιουνίου 2016.