1.10.11

Είδαν... UFO στον ουρανό της Κρήτης !

Κάτοικοι της πόλης αναφέρουν πως είδαν ύποπτο αντικείμενο σε χαμηλό ύψος...
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα είπε Χανιώτης στο flashnews.gr, χθες στις 19:40, κι ενώ ο ίδιος βρισκόταν με φίλο του στο αυτοκίνητο τους, στο κέντρο της πόλης, ο φίλος του, του είπε πως "είδε κάτι σαν αεροπλάνο με πάρα πολλά φωτά να πεταει πολύ χαμηλά".
Ένα λεπτό αργότερα το ίδιο πράγμα είδε και ο δεύτερος επιβάτης του Ι.Χ περιγράφοντας το ως εξής: "Στην περιοχή κοντά στη κλινική Γαβριλακη το είδα και εγώ με τα ίδια μου τα μάτια. Μεγάλο σαν Μπόινγκ φαινόταν γκριζωπό με μεγάλο ρύγχος και πάρα πολλά κόκκινα φώτα, αιωρούνταν ακίνητο σε χαμηλό ύψος...
Μέχρι να γυρίσω τον ώμο μου είχε εξαφανιστεί και δεν ακουγόταν ο παραμικρός πλέον θόρυβος. Δεν είμαι τρελός, ξέρω τι είδα διότι ήταν πολύ χαμηλά, δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο" Αυτά σύμφωνα πάντα με μαρτυρίες κατοίκων της πόλης.
Τώρα τι ακριβώς είδαν οι Χανιώτες που τους έκανε να πιστέψουν ότι βλέπουν UFO είναι κάτι που θα μείνει μυστήριο...

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου