Έληξε, σήμερα το μεσημέρι, η δημόσια διαβούλευση επί του νομοσχεδίου για
το Νέο Λύκειο, το οποίο είχε δοθεί στη δημοσιότητα γι' αυτόν τον σκοπό
στις 10 Αυγούστου.
Στις προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι να κατατεθεί το νομοσχέδιο προς ψήφιση στη Βουλή το συντομότερο δυνατόν, ώστε οι αλλαγές να ισχύσουν από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος για τους μαθητές της Α' Λυκείου.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι οι μαθητές της Α' Λυκείου θα διδάσκονται μόνο μαθήματα γενικής παιδείας, ενώ οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης θα αυξάνονται προοδευτικά στη Β' και τη Γ' Λυκείου.
Επίσης, τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων μειώνονται από έξι σε τέσσερα, ενώ στον Βαθμό Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα συνυπολογίζεται η βαθμολογία του μαθητή και από τις τρεις τάξεις του Λυκείου.
Στις δέκα ημέρες που είχε αναρτηθεί το νομοσχέδιο σε ειδική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας εστάλησαν, από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, 3.820 σχόλια.
Οι περισσότερες ενστάσεις προέρχονται από καθηγητές της Πληροφορικής, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ως μάθημα επιλογής που γίνεται πλέον, το μάθημα της Πληροφορικής εξαφανίζεται ουσιαστικά από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στις προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι να κατατεθεί το νομοσχέδιο προς ψήφιση στη Βουλή το συντομότερο δυνατόν, ώστε οι αλλαγές να ισχύσουν από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος για τους μαθητές της Α' Λυκείου.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται ότι οι μαθητές της Α' Λυκείου θα διδάσκονται μόνο μαθήματα γενικής παιδείας, ενώ οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης θα αυξάνονται προοδευτικά στη Β' και τη Γ' Λυκείου.
Επίσης, τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων μειώνονται από έξι σε τέσσερα, ενώ στον Βαθμό Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα συνυπολογίζεται η βαθμολογία του μαθητή και από τις τρεις τάξεις του Λυκείου.
Στις δέκα ημέρες που είχε αναρτηθεί το νομοσχέδιο σε ειδική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας εστάλησαν, από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, 3.820 σχόλια.
Οι περισσότερες ενστάσεις προέρχονται από καθηγητές της Πληροφορικής, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ως μάθημα επιλογής που γίνεται πλέον, το μάθημα της Πληροφορικής εξαφανίζεται ουσιαστικά από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.