6.5.14

61 πλοία υπό ξένη σημαία έχει ο εφοπλιστής που θα ψήφιζε ΣΥΡΙΖΑ...

Ορισμένοι εφοπλιστές θέλουν να γίνουν πολιτικοί στην Ελλάδα, όμως τα πλοία τους τα έχουν σε σημαίες Λιβερίας, Παναμά, στις Μπαχάμες ή στα νησιά Μάρσαλ.

Η ελληνική οικονομία και ναυτιλία χρωστά πολλά στους εφοπλιστές. Κυρίως σ' εκείνους που ύψωσαν και υψώνουν την ελληνική σημαία, πληρώνουν τους φόρους και δεν «λουφάρουν» με σημαίες ευκαιρίας. 
 Τι γίνεται όμως όταν ο εφοπλιστικός κόσμος θέλει να διεισδύσει στην πολιτική τάζοντας λαγούς με πετραχήλια αλλά την ίδια στιγμή «ντρέπεται» να υψώσει την ελληνική σημαία στα πλοία του;
Πως λειτουργούν αυτήν την ώρα ορισμένοι εφοπλιστές που θέλουν να γίνουν πολιτικοί; 
Τάζουν δουλειές στον κόσμο που περιμένει ένα μεροκάματο ως «μάννα εξ' ουρανού».
 Εκμεταλλεύονται με τον χειρότερο τρόπο τον άνεργο. 
Του λένε: «Εμείς γνωρίζουμε, δραστηριοποιούμαστε σε διεθνές περιβάλλον, ξέρουμε πώς να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας».
Όμως, τα πλοία τους τα έχουν σε σημαίες Λιβερίας, Παναμά, στις Μπαχάμες ή στα νησιά Μάρσαλ.
Επομένως, για ποιο ανταγωνιστικό περιβάλλον μιλούν; Αυτό με τις ξένες σημαίες; Αυτό με τους ναυτικούς από κάθε καρυδιάς καρύδι εκτός των Ελλήνων; Αυτό με την ανύπαρκτη φορολογία; 
Αυτό με τις offshore όπου όλες οι μπίζνες γίνονται εν κρυπτώ; 
Αυτό είναι το ανταγωνιστικό περιβάλλον;
Αν θέλετε κύριοι εφοπλιστές που μοιράζετε υποσχέσεις να ρωτήσετε έναν Έλληνα ποιο είναι το ανταγωνιστικό περιβάλλον γιατί το γνωρίζει και το ζει καλύτερα. Μένει στην πατρίδα του, πληρώνει τους φόρους του και δεν φυγομαχεί στη δύσκολη στιγμή.
Καλά λοιπόν τα λόγια τα μεγάλα και οι υποσχέσεις, αλλά αυτά συνήθως τα παίρνουν τα κύματα της θάλασσας. 

Δείτε λίστα με τα 61 πλοία που έχει σε ξένες σημαίες ένας από τους εφοπλιστές που γίνεται πολιτικός: 

http://www.capitalship.gr/index.php?option=com_rubberdoc&view=category&id=8&Itemid=4&lang=en

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου