6.6.14

ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ ΦΑΙΗΣ ΜΠΛΑΧΑ - «Θα έδινα τη ζωή μου για να φέρω πίσω τη Φαίη»

«Θα έδινα τη ζωή μου για να φέρω πίσω τη Φαίη»
Με λυγμούς απολογήθηκε ενώπιον του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας η Μαριαλένα Μπλάχα, αδελφή της 23χρονης Φαίης.
«Δεν είχα σκοπό να καλύψω κανένα. Δεν υπήρχε διαμάχη μεταξύ εμού και της αδελφής μου. Την αγαπούσα πολύ. Θα έδινα τη ζωή μου να τη φέρω πίσω. Ακόμη και κάποιο όργανο μου αν ήταν να ζήσει» είπε η κατηγορουμένη στην απολογία της στο δικαστήριο, αρνούμενη ότι είχε παράλληλη σχέση με τον Βαγγέλη Στεφανάκη, όσο εκείνος ήταν ζευγάρι με την αδελφή της.

«Έχω ακούσει τερατώδη πράγματα. Ο κατηγορούμενος έρχονταν και με ρώταγε ο ίδιος για την αδελφή μου, έλεγε πως άκουγε διάφορα. Του έλεγα αν δε σου κάνει φύγε, άσε την ήσυχη», είπε και πρόσθεσε: «Η πρώτη κατάθεσή μου έγινε κατόπιν πίεσης και απειλής. Ο Στεφανάκης μου είπε να πω ψέμματα. Ότι δεν έγιναν έτσι τα πράγματα και να μην τον «δώσω» στην αστυνομία. Μου είπε ότι θα με διασύρει με το βίντεο που έχει από το ξενοδοχείο που είχαμε πάει. Μου είπε ότι το δωμάτιο είχε κάμερα και ότι θα με κάνει ρεζίλι. Δεν έγιναν τα περιστατικά που λένε».

Η Μαριαλένα Μπλάχα ανέφερε στην απολογία της: «Πάσχω από κρίσεις πανικού, παίρνω χάπια, στο παρελθόν είχα κατάθλιψη. Δεν λέω ψέμματα. Θέλω να δικαστώ για αυτά που πρέπει και όχι για αυτά που θέλουν οι άλλοι. Πήγα μετά από 24 ώρες στην αστυνομία και είπα την αλήθεια».

Μιλώντας για τον Β. Στεφανάκη ανέφερε: «Η συναναστροφή μου με το Στεφανάκη ήταν ήρεμη. Δεν μου έκανε κάποιο κακό . Πριν απ όλα αυτά δεν είχα λόγο να τον φοβάμαι. Η Φαίη μου είχε πει ότι τη ζήλευε της έκανε παρατήρηση για το βίντεο. Δεν τηλεφωνηθήκαμε με Στεφανάκη το μοιραίο βράδυ. Με κάλεσε στη Λ. Μεσογείων δεν ήξερα ότι είχε χτυπήσει την Φαίη. Ήταν 5:30 το πρωί. Πήγα γιατί μου το ζήτησε επιτακτικά».

Ανέφερε ακόμη πως γνώριζε τον Στεφανάκη πριν κάνει σχέση με τη αδελφή της. «Η αδερφή μου ήταν ατίθασο πλάσμα. Πολλές φορές νευρίαζε πριν της πεις τι ήθελες. Ήθελα να γνωρίζει η Φαίη για μένα και το Στεφανάκη. Το θεώρησα σωστό. Ήθελα να είμαι εντάξει με την αδελφή μου δεν εκβίασα ποτέ και δεν απείλησα κανένα. Η Φαίη ήθελε να είναι μαζί του, της άρεσε».

Ακόμη ανέφερε: «Ήμουν ευάλωτη εκείνη τη περίοδο, είχα χωρίσει, δεν είχα δουλειά. Ο Στεφανάκης μου ζήτησε να με δει σε μια καφετέρια για να μάθει τι θα καταθέσω στην αστυνομία. Μου είπε: «Πρόσεξε τι θα πεις στους μπάτσους γιατί εγώ θα μάθω. Μην πεις τίποτα διαφορετικό. Δέχομαι οτι συνάντησα τον Σαρέλ και του είπα «νιώθω ότι κάτι κακό θα μου συμβεί. Του ζήτησα να καταθέσει και εκείνος τα ίδια».

Στο δικαστήριο κατέθεσε και ο κατηγορούμενος, Βικ Σαρέλ, ο οποίος ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Εκείνο το βράδυ εμφανίστηκε ο Βαγγέλης τρελαμένος. Φώναζε και ζητούσε βοήθεια. Είδα τη Φαίη λιπόθυμη. Ο Βαγγελης φώναζε, έκλαιγε και έλεγε...τι έκανα! Το μόνο που ήθελε ήταν να πάει τη Φαίη στο νοσοκομείο. Κάποια βράδια που ο Βαγγέλης έμενε στο σπίτι μου τον έπαιρνε συνέχεια η Φαίη και κάποιες φορές και η Μαριαλένα. Ο Βαγγέλης πιέζονταν μέσω των τηλεφώνων από τη Μαριαλένα. Στο νοσοκομείο η Μαριαλένα τον χάιδευε και του έλεγε να ηρεμήσει. Ο Στεφανάκης είναι μια χαρά παιδί. Περνάγαμε καλά μαζί. Δε περίμενα αυτή τη κατάληξη να πεθάνει η Φαίη».

Η δίκη θα συνεχιστεί στις 19 Ιουνίου.
 
protothema.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου