5.3.15

ΔΕΝ ΘΕΛΩ να είμαι συνένοχος στο έγκλημα !!! Διαγράφεται από το Σωματείο της ΔΕΗ για να μην πάρει τα χρήματα για σάντουιτς και καφέδες

ΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ....ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΙ !!!

Σε μία κίνηση που θα σχολιαστεί πολύ και ίσως θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για όλους προβαίνει η Πρόεδρος της Ενωσης Γυναικών Αχαϊας Αννα Μαρία Ρογδάκη η οποία είναι και υπάλληλος της ΔΕΗ.
Παραιτείται από το Σωματείο για να μην πάρει τα 6 ευρώ που προορίζονται για... σάντουιτς και καφέδες.

Εγραψε σήμερα: 

Καλημέρα σε όλους..
Και έρχομαι να θίξω ένα θέμα που από τη στιγμή που κοινοποιήθηκε μου δημιουργεί πολλά νεύρα και επειδή είμαι πλέον σε ευαίσθητη ηλικία πρέπει να προσέξω..
 Είμαι εδώ και 23 σχεδόν χρόνια υπάλληλος πρώτα της ΔΕΗ και μετέπειτα του ΔΕΔΔΗΕ.
Δεν έχω ποτέ νιώσει ότι παίρνω τα λεφτά μου τσάμπα, ή ότι πληρώνομαι για να κάθομαι και τα ρέστα. Δουλεύω λοιπόν σε μια δουλειά που για κάποιους είναι πλέον περιζήτητη και έρχεται το μεγάλο Σωματείο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για να με ξεφτιλίσει ως εργαζόμενη και ως άνθρωπο..
Εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι μου δεν συναρτούμε την αξιοπρέπειά μας με 6 ευρώ ούτε με 150 ευρώ την ημέρα και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να είμαι συνένοχος στο έγκλημα.
Παλλικάρια δεν τα φάγαμε μαζί και σε καμία περίπτωση δεν θα δεχτώ να με κεράσει κανείς καφέ και σάντουϊτς.
Δηλώνω λοιπόν από τώρα ότι θα διαγραφώ από το Σωματείο και ότι δε θα δεχτώ τον εξευτελισμό μου από κανέναν.!!!!
Αυτά!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου