«Παραμένουμε σταθεροί στην πάγια διεκδίκησή μας για την επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, προσφέροντας νέα προοπτική στην εθνική και τοπική μας οικονομία» ήταν η κοινή θέση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη και του Προέδρου του Σωματείου Μηχανοδηγών ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Κώστα Γενιδούνια, κατά τη συνάντησή τους στην έδρα της Περιφέρειας, στην οποία συμμετείχαν οι Θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες κ.κ. Κωνσταντίνα Νικολάκου και Περικλής Μαντάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κ. Ευάγγελος Γιαννακούρας και το μέλος του Σωματείου κ. Νίκος Ντάνος.
«Η πρότασή μας και το μοντέλο επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου έρχεται στον αντίποδα του γενικευμένου τέλματος της ελληνικής οικονομίας και δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης χωρίς επιπρόσθετο κόστος για το δημοσιονομικό ισοζύγιο της χώρας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και συμπλήρωσε ότι «στόχος μας είναι η αξιοποίηση των πολιτιστικών, τουριστικών και οικονομικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων μας προσαρμόζοντας ανάλογα τις χρήσεις του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο».
Ο κ. Τατούλης τόνισε ακόμη ότι «το κρίσιμο μέγεθος για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, είναι η ενσωμάτωσή του στην περιφερειακή μας οικονομία και η δημιουργία νέων προϊόντων, που θα ωφελήσουν το τουριστικό μας προϊόν, τον πρωτογενή τομέα και τον πολιτισμό μας, συμπληρώνοντας ταυτόχρονα το σύνολο των υποδομών μεταφορών και πρόσβαση της Περιφέρειάς μας».
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε τέλος ότι θα πρέπει να σταματήσει η εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς να έχει πρώτα μελετηθεί το όφελος που θα προκύπτει για το Ελληνικό δημόσιο.
Ο Πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Γενιδούνιας από την πλευρά του, αφού χαρακτήρισε πιλοτικό το μοντέλο επαναλειτουργίας που προκρίνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, τόνισε ότι ανταποκρίνεται στις προτεραιότητες που έχει θέσει το Σωματείο των Μηχανοδηγών. Ο κ. Γενιδούνιας σημείωσε επίσης ότι το Σωματείο είναι αποφασισμένο να απαιτήσει την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου, ώστε να πάψει η απαξίωση των σημαντικών υποδομών που διέθετε ο οργανισμός και για τις οποίες δαπανήθηκαν τεράστια ποσά.
Ο κ. Γενιδούνιας σημείωσε ακόμη τη μεγάλη άνοδο του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου και ανέφερε ότι ο σιδηρόδρομος, αφενός, θα καλύψει τις αυξημένες πλέον ανάγκες, αφετέρου, θα αποτελέσει κίνητρο για την προσέλευση ακόμη μεγαλύτερου ποσοστού τουριστών.
Προς εκπλήρωση αυτού του στόχου συμφωνήθηκε η στενή συνεργασία σε όλα τα στάδια, με δεδομένο ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει καταθέσει ολοκληρωμένο σχεδιασμό στη διοίκηση της Τραινοσε καθώς και το μοντέλο υλοποίησής του.
«Η πρότασή μας και το μοντέλο επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου έρχεται στον αντίποδα του γενικευμένου τέλματος της ελληνικής οικονομίας και δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης χωρίς επιπρόσθετο κόστος για το δημοσιονομικό ισοζύγιο της χώρας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και συμπλήρωσε ότι «στόχος μας είναι η αξιοποίηση των πολιτιστικών, τουριστικών και οικονομικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων μας προσαρμόζοντας ανάλογα τις χρήσεις του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο».
Ο κ. Τατούλης τόνισε ακόμη ότι «το κρίσιμο μέγεθος για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, είναι η ενσωμάτωσή του στην περιφερειακή μας οικονομία και η δημιουργία νέων προϊόντων, που θα ωφελήσουν το τουριστικό μας προϊόν, τον πρωτογενή τομέα και τον πολιτισμό μας, συμπληρώνοντας ταυτόχρονα το σύνολο των υποδομών μεταφορών και πρόσβαση της Περιφέρειάς μας».
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε τέλος ότι θα πρέπει να σταματήσει η εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς να έχει πρώτα μελετηθεί το όφελος που θα προκύπτει για το Ελληνικό δημόσιο.
Ο Πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Γενιδούνιας από την πλευρά του, αφού χαρακτήρισε πιλοτικό το μοντέλο επαναλειτουργίας που προκρίνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, τόνισε ότι ανταποκρίνεται στις προτεραιότητες που έχει θέσει το Σωματείο των Μηχανοδηγών. Ο κ. Γενιδούνιας σημείωσε επίσης ότι το Σωματείο είναι αποφασισμένο να απαιτήσει την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου, ώστε να πάψει η απαξίωση των σημαντικών υποδομών που διέθετε ο οργανισμός και για τις οποίες δαπανήθηκαν τεράστια ποσά.
Ο κ. Γενιδούνιας σημείωσε ακόμη τη μεγάλη άνοδο του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου και ανέφερε ότι ο σιδηρόδρομος, αφενός, θα καλύψει τις αυξημένες πλέον ανάγκες, αφετέρου, θα αποτελέσει κίνητρο για την προσέλευση ακόμη μεγαλύτερου ποσοστού τουριστών.
Προς εκπλήρωση αυτού του στόχου συμφωνήθηκε η στενή συνεργασία σε όλα τα στάδια, με δεδομένο ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει καταθέσει ολοκληρωμένο σχεδιασμό στη διοίκηση της Τραινοσε καθώς και το μοντέλο υλοποίησής του.