Πολλές και σημαντικές οι ανακοινώσεις της Facebook από το συνέδριο F8,
στην προσπάθεια της εταιρείας να πραγματοποιήσει μια στροφή 180° στην
πολιτική της, να αφήσει πίσω της τα σκάνδαλα που την ταλαιπώρησαν τα
τελευταία χρόνια και να καταφέρει να κερδίσει και πάλι την εμπιστοσύνη
των χρηστών.
Ήδη έχουμε πάρει μια γεύση για τις αλλαγές που
έρχονται στο Facebook Messenger, ωστόσο, σε αυτό το σημείο θα δούμε όλα
όσα αφορούν τον ριζικό επανασχεδιασμό του κοινωνικού δικτύου.
Ξεκινώντας να σημειώσουμε πως ο Mark Zuckerberg άλλαξε το τροπάριο του δηλώνοντας ότι το μέλλον είναι η ιδιωτικότητα, σε αντίθεση με όσα έλεγε πριν από περίπου 10 χρόνια για τη δημοσίευση των προσωπικών στιγμών. Με αυτό το σκεπτικό, το επανασχεδιασμένο Facebook φέρνει στο προσκήνιο δύο από τα κυριότερα χαρακτηριστικά, τα Events και τα Groups. Ειδικά τα Groups θα τα βλέπουμε σε κεντρικό σημείο, μιας και περισσότεροι από 400 εκατ. χρήστες συμμετέχουν σε τέτοιες ομάδες. Νέος σχεδιασμός, εργαλεία για να βρίσκεις εύκολα θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γενικότερα απλούστερο περιβάλλον.
Groups
Ο επανασχεδιασμός των Groups θα ξεκινήσει άμεσα στις εφαρμογές iOS και Android, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα τον δούμε και στη desktop έκδοση του Facebook. Η καρτέλα των Groups θα βρίσκεται το κέντρο της επανασχεδιασμένης menu bar και πατώντας εκεί οι χρήστες θα βλέπουν μια ξεχωριστή ροή νέων αναρτήσεων από τα Groups που συμμετέχουν και προτάσεις για Groups που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα τους.
Meet New Friends
Μια άλλη νέα ενότητα ονομάζεται “Meet New Friends”, η οποία θα διατρέχει όλη την εφαρμογή και θα βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν νέους φίλους και να έρχονται σε επαφή με αγνώστους που μπορεί να μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Να σημειωθεί, επίσης, ότι τα Groups θα προωθούνται ιδιαίτερα σε όλο το φάσμα της εφαρμογής όπως για παράδειγμα στο Marketplace και στο Watch, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιείς ανάρτηση σε κάποιο Group απευθείας από το News Feed ή το προφίλ σου.Events
Σχετικά με τα Events, η Facebook δίνει μεγάλο βάρος στο να βοηθήσει τον χρήστη να βρει εκδηλώσεις που συμβαίνουν κοντά στην τοποθεσία του. Η νέα καρτέλα Events βρίσκεται δίπλα σε αυτήν των Groups και περιλαμβάνει έναν πιο πλούσιο χάρτη για να βρίσκεις εκδηλώσεις με ευκολία, να οργανώνεις το πρόγραμμα σου και να μεταβαίνεις από αυτές που είναι κλειστές (π.χ. κάποιο πάρτι φίλου) σε αυτές που γίνονται δημόσια (π.χ. κάποια συναυλία).Facebook Dating – Secret Crush
Οι δοκιμές για το δικό της “Tinder” επεκτείνονται σε περισσότερες χώρες και με την προσθήκη μιας νέας λειτουργίας που ονομάζεται Secret Crush. Ο χρήστης θα μπορεί να δημιουργήσει μια ιδιωτική λίστα όπου θα δηλώσει το ερωτικό ενδιαφέρον του για έως 9 φίλους του. Αυτό θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο μόνο για τον ίδιο εκτός αν κάποιος από τους φίλους του τον προσθέσει στη δική του λίστα και υπάρχει “match”. Αν γίνει η “ζεύξη”, τότε ανοίγει παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ τους στο Messenger και…καλή διασκέδαση.
Αντιλαμβάνεστε ότι η Facebook θέλει να δώσει ένα νέο νόημα στη χρήση του κοινωνικού δικτύου σε σύγκριση με ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα. Φεύγουμε από τη λογική του News Feed που ενθάρρυνε τους χρήστες να μοιράζονται πράγματα με τους φίλους τους ή/και δημόσια και πηγαίνουμε σε ένα πιο κλειστό μοντέλο “σημείων ενδιαφέροντος” για κάθε χρήστη. Αυτό δεν σημαίνει ότι το News Feed θα αφαιρεθεί από το Facebook, αλλά γίνεται ξεκάθαρο ότι “πέθανε” ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας του κοινωνικού δικτύου που δημιούργησε τεράστια προβλήματα τα τελευταία χρόνια στην εταιρεία.
techgear.gr
Ξεκινώντας να σημειώσουμε πως ο Mark Zuckerberg άλλαξε το τροπάριο του δηλώνοντας ότι το μέλλον είναι η ιδιωτικότητα, σε αντίθεση με όσα έλεγε πριν από περίπου 10 χρόνια για τη δημοσίευση των προσωπικών στιγμών. Με αυτό το σκεπτικό, το επανασχεδιασμένο Facebook φέρνει στο προσκήνιο δύο από τα κυριότερα χαρακτηριστικά, τα Events και τα Groups. Ειδικά τα Groups θα τα βλέπουμε σε κεντρικό σημείο, μιας και περισσότεροι από 400 εκατ. χρήστες συμμετέχουν σε τέτοιες ομάδες. Νέος σχεδιασμός, εργαλεία για να βρίσκεις εύκολα θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γενικότερα απλούστερο περιβάλλον.
Groups
Ο επανασχεδιασμός των Groups θα ξεκινήσει άμεσα στις εφαρμογές iOS και Android, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα τον δούμε και στη desktop έκδοση του Facebook. Η καρτέλα των Groups θα βρίσκεται το κέντρο της επανασχεδιασμένης menu bar και πατώντας εκεί οι χρήστες θα βλέπουν μια ξεχωριστή ροή νέων αναρτήσεων από τα Groups που συμμετέχουν και προτάσεις για Groups που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα τους.
Meet New Friends
Μια άλλη νέα ενότητα ονομάζεται “Meet New Friends”, η οποία θα διατρέχει όλη την εφαρμογή και θα βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν νέους φίλους και να έρχονται σε επαφή με αγνώστους που μπορεί να μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Να σημειωθεί, επίσης, ότι τα Groups θα προωθούνται ιδιαίτερα σε όλο το φάσμα της εφαρμογής όπως για παράδειγμα στο Marketplace και στο Watch, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιείς ανάρτηση σε κάποιο Group απευθείας από το News Feed ή το προφίλ σου.Events
Σχετικά με τα Events, η Facebook δίνει μεγάλο βάρος στο να βοηθήσει τον χρήστη να βρει εκδηλώσεις που συμβαίνουν κοντά στην τοποθεσία του. Η νέα καρτέλα Events βρίσκεται δίπλα σε αυτήν των Groups και περιλαμβάνει έναν πιο πλούσιο χάρτη για να βρίσκεις εκδηλώσεις με ευκολία, να οργανώνεις το πρόγραμμα σου και να μεταβαίνεις από αυτές που είναι κλειστές (π.χ. κάποιο πάρτι φίλου) σε αυτές που γίνονται δημόσια (π.χ. κάποια συναυλία).Facebook Dating – Secret Crush
Οι δοκιμές για το δικό της “Tinder” επεκτείνονται σε περισσότερες χώρες και με την προσθήκη μιας νέας λειτουργίας που ονομάζεται Secret Crush. Ο χρήστης θα μπορεί να δημιουργήσει μια ιδιωτική λίστα όπου θα δηλώσει το ερωτικό ενδιαφέρον του για έως 9 φίλους του. Αυτό θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο μόνο για τον ίδιο εκτός αν κάποιος από τους φίλους του τον προσθέσει στη δική του λίστα και υπάρχει “match”. Αν γίνει η “ζεύξη”, τότε ανοίγει παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ τους στο Messenger και…καλή διασκέδαση.
Αντιλαμβάνεστε ότι η Facebook θέλει να δώσει ένα νέο νόημα στη χρήση του κοινωνικού δικτύου σε σύγκριση με ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα. Φεύγουμε από τη λογική του News Feed που ενθάρρυνε τους χρήστες να μοιράζονται πράγματα με τους φίλους τους ή/και δημόσια και πηγαίνουμε σε ένα πιο κλειστό μοντέλο “σημείων ενδιαφέροντος” για κάθε χρήστη. Αυτό δεν σημαίνει ότι το News Feed θα αφαιρεθεί από το Facebook, αλλά γίνεται ξεκάθαρο ότι “πέθανε” ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας του κοινωνικού δικτύου που δημιούργησε τεράστια προβλήματα τα τελευταία χρόνια στην εταιρεία.
techgear.gr