Άμεση αντίδραση και του Περιφερειάρχη Π. Τατούλη για το σενάριο ακρωτηριασμού του περιμετρικού Καλαμάτας. Πριν λίγο από το γραφείο του περιφερειάρχη εστάλη η ακόλουθη σκληρή δήλωση προς τους «επαγγελματίες χειρουργούς» αλλά και στα τσιράκια τους…που δηλώνει όπως φαίνετε ότι δεν «σηκώνει μύγα στο σπαθί του» για τέτοια ζητήματα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
ΘΕΜΑ: «Δήλωση Πέτρου Τατούλη για τον Περιμετρικό της Καλαμάτας».
Από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκαθαρίσαμε την θέση μας για το θέμα των μεγάλων οδικών έργων, θέτοντας την Μεσσηνία ως τον ακρογωνιαίο λίθο που θα πατήσουμε για να κτίσουμε το αναπτυξιακό μας μοντέλο. Σε ότι αφορά τον περιμετρικό της Καλαμάτας για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνουμε την ξεκάθαρη πολιτική μας άποψη: Δεν δεχόμαστε ακρωτηριασμό των οδικών αξόνων. Ζητάμε την απόλυτη εφαρμογή και τήρηση των όρων της σύμβασης για ολοκλήρωση του άξονα μαζί με τον περιμετρικό της Καλαμάτας.
Ζητάμε την απόλυτη τήρηση της σύμβασης παραχώρησης όπως αυτή ψηφίστηκε στην βουλή, διότι οποιαδήποτε αλλαγή θα καθιστά αδύναμη και μη αναγκαία την καταβολή διοδίων, διότι το έργο θα είναι ημιτελές. Όπως είχα την ευκαιρία από τις 18 Μαρτίου να θέσω κατηγορηματικά στον Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Μ. Χρυσχοϊδη, παρουσία των διακεκριμένων διπλωματών που επισκέφτηκαν την Περιφέρεια μας, στα επόμενα τρία χρόνια θα έχουμε τελειώσει όλες τις διαδικασίες και θα έχει εκδοθεί το χρηματοδοτικό μοντέλο για να αποκτήσουμε ένα πλήρες οδικό δίκτυο. Βάζοντας μέσα στη διαδικασία του υπάρχοντος οδικού δικτύου, που είναι εξαιρετικής σημασίας, του δρόμου Αθήνα – Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, Τρίπολη – Σπάρτη, και τον υπόλοιπο ανατολικό άξονα που αρχίζει από το Κρανίδι πηγαίνει στο Λυγουριό πηγαίνει στο Άστρος στο Λεωνίδειο στη Μονεμβασιά και φθάνει στην Καρδαμύλη και στην Στούπα. Βάζοντας ταυτόχρονα και στην ίδια διαδικασία και τον λεγόμενο δυτικό άξονα. Ο δυτικός άξονας έχει προτεραιότητα για εμάς. Η Μεσσηνία είναι το σημαντικό κεφάλαιο για εμάς.
Θέλουμε λοιπόν το ενδομεσσηνιακό οδικό δίκτυο να καλυφθεί. Να καλύψουμε το έλλειμμα όλων αυτών των προηγούμενων πολιτικών. Και όσον αφορά το θέμα του Περιφερειακού της Καλαμάτας είμαστε ξεκάθαροι, δεν δεχόμαστε ακρωτηριασμό των οδικών αξόνων. Θέλουμε ακόμα να πληρώσουμε και το μεγάλο ζήτημα της ολοκλήρωσης του εδώδιμου δυτικού άξονα που είναι Πάτρα – Πύργος – Ολυμπία – Καλαμάτα. Ήδη συζητάμε για το πώς θα βρεθούν οι διαδικασίες για να επεκταθεί το σύμφωνο παραχώρησης. Με καθαρούς κανόνες με καθαρούς όρους. Εμείς είμαστε αδιαπραγμάτευτοι στα θέματα της διαφάνειας και προσηλωμένοι στην αποτελεσματική υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης μας χωρίς παρεκκλίσεις και εκπτώσεις.
Ας γίνει παράδειγμα προς αποφυγή το τμήμα του δρόμου Γαργαλιάνοι – Ρωμανός στο δίκτυο Κυπαρισσία – Γαργαλιάνοι – Φιλιατρά, ένα έργο που έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ το 2006 και το 2011 δυστυχώς δεν έχει βρει ακόμα την πορεία υλοποίησης του.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
ΘΕΜΑ: «Δήλωση Πέτρου Τατούλη για τον Περιμετρικό της Καλαμάτας».
Από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκαθαρίσαμε την θέση μας για το θέμα των μεγάλων οδικών έργων, θέτοντας την Μεσσηνία ως τον ακρογωνιαίο λίθο που θα πατήσουμε για να κτίσουμε το αναπτυξιακό μας μοντέλο. Σε ότι αφορά τον περιμετρικό της Καλαμάτας για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνουμε την ξεκάθαρη πολιτική μας άποψη: Δεν δεχόμαστε ακρωτηριασμό των οδικών αξόνων. Ζητάμε την απόλυτη εφαρμογή και τήρηση των όρων της σύμβασης για ολοκλήρωση του άξονα μαζί με τον περιμετρικό της Καλαμάτας.
Ζητάμε την απόλυτη τήρηση της σύμβασης παραχώρησης όπως αυτή ψηφίστηκε στην βουλή, διότι οποιαδήποτε αλλαγή θα καθιστά αδύναμη και μη αναγκαία την καταβολή διοδίων, διότι το έργο θα είναι ημιτελές. Όπως είχα την ευκαιρία από τις 18 Μαρτίου να θέσω κατηγορηματικά στον Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Μ. Χρυσχοϊδη, παρουσία των διακεκριμένων διπλωματών που επισκέφτηκαν την Περιφέρεια μας, στα επόμενα τρία χρόνια θα έχουμε τελειώσει όλες τις διαδικασίες και θα έχει εκδοθεί το χρηματοδοτικό μοντέλο για να αποκτήσουμε ένα πλήρες οδικό δίκτυο. Βάζοντας μέσα στη διαδικασία του υπάρχοντος οδικού δικτύου, που είναι εξαιρετικής σημασίας, του δρόμου Αθήνα – Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, Τρίπολη – Σπάρτη, και τον υπόλοιπο ανατολικό άξονα που αρχίζει από το Κρανίδι πηγαίνει στο Λυγουριό πηγαίνει στο Άστρος στο Λεωνίδειο στη Μονεμβασιά και φθάνει στην Καρδαμύλη και στην Στούπα. Βάζοντας ταυτόχρονα και στην ίδια διαδικασία και τον λεγόμενο δυτικό άξονα. Ο δυτικός άξονας έχει προτεραιότητα για εμάς. Η Μεσσηνία είναι το σημαντικό κεφάλαιο για εμάς.
Θέλουμε λοιπόν το ενδομεσσηνιακό οδικό δίκτυο να καλυφθεί. Να καλύψουμε το έλλειμμα όλων αυτών των προηγούμενων πολιτικών. Και όσον αφορά το θέμα του Περιφερειακού της Καλαμάτας είμαστε ξεκάθαροι, δεν δεχόμαστε ακρωτηριασμό των οδικών αξόνων. Θέλουμε ακόμα να πληρώσουμε και το μεγάλο ζήτημα της ολοκλήρωσης του εδώδιμου δυτικού άξονα που είναι Πάτρα – Πύργος – Ολυμπία – Καλαμάτα. Ήδη συζητάμε για το πώς θα βρεθούν οι διαδικασίες για να επεκταθεί το σύμφωνο παραχώρησης. Με καθαρούς κανόνες με καθαρούς όρους. Εμείς είμαστε αδιαπραγμάτευτοι στα θέματα της διαφάνειας και προσηλωμένοι στην αποτελεσματική υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης μας χωρίς παρεκκλίσεις και εκπτώσεις.
Ας γίνει παράδειγμα προς αποφυγή το τμήμα του δρόμου Γαργαλιάνοι – Ρωμανός στο δίκτυο Κυπαρισσία – Γαργαλιάνοι – Φιλιατρά, ένα έργο που έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ το 2006 και το 2011 δυστυχώς δεν έχει βρει ακόμα την πορεία υλοποίησης του.