H κρίση έκοψε το ουίσκι στους Έλληνες !!
«Στροφή» στα αλκοολούχα ποτά της κατηγορίας ελαφριάς κατανάλωσης, όπως είναι η μπίρα και το κρασί, πραγματοποιούν όλο και περισσότερο οι Έλληνες καταναλωτές, προσαρμόζοντας τις γευστικές τους επιθυμίες στα μέτρα της οικονομικής κρίσης.
Το ουίσκι, αλλά και γενικότερα τα λεγόμενα «σκληρά» αλκοολούχα χάνουν σημαντικό έδαφος στην εγχώρια αγορά, «πληρώνοντας» κυρίως το «μάρμαρο» των περικοπών στα εισοδήματα των νοικοκυριών, που κατ' επέκταση έχουν ως συνέπεια τον περιορισμό των νυχτερινών εξόδων σε μπάρ και κέντρα διασκέδασης.
«Ο Έλληνας αποκτά κουλτούρα μπίρας. Πίνει λιγότερα spirits, εξαιτίας της αύξησης των τιμών από την υψηλή φορολόγηση καθώς και της τάσης που διαμορφώνεται, ως απότοκο, για πιο ελαφριά κατανάλωση», τονίζει ανώτερο στέλεχος της εταιρείας ζυθοποιίας. Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην ελληνική αγορά, κατά τη διάρκεια του 2010 η εγχώρια κατανάλωση αλκοολούχων ποτών όπως το ουίσκι και η βότκα παρουσίασε μείωση σε διψήφιο ποσοστό ανεβάζοντας σημαντικά τα ποσοστά των ελλήνων που «πνίγουν» πλέον τα οικονομικά του βάσανα στη μπύρα και το παραδοσιακό κρασάκι. PROTO THEMA
«Στροφή» στα αλκοολούχα ποτά της κατηγορίας ελαφριάς κατανάλωσης, όπως είναι η μπίρα και το κρασί, πραγματοποιούν όλο και περισσότερο οι Έλληνες καταναλωτές, προσαρμόζοντας τις γευστικές τους επιθυμίες στα μέτρα της οικονομικής κρίσης.
Το ουίσκι, αλλά και γενικότερα τα λεγόμενα «σκληρά» αλκοολούχα χάνουν σημαντικό έδαφος στην εγχώρια αγορά, «πληρώνοντας» κυρίως το «μάρμαρο» των περικοπών στα εισοδήματα των νοικοκυριών, που κατ' επέκταση έχουν ως συνέπεια τον περιορισμό των νυχτερινών εξόδων σε μπάρ και κέντρα διασκέδασης.
«Ο Έλληνας αποκτά κουλτούρα μπίρας. Πίνει λιγότερα spirits, εξαιτίας της αύξησης των τιμών από την υψηλή φορολόγηση καθώς και της τάσης που διαμορφώνεται, ως απότοκο, για πιο ελαφριά κατανάλωση», τονίζει ανώτερο στέλεχος της εταιρείας ζυθοποιίας. Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην ελληνική αγορά, κατά τη διάρκεια του 2010 η εγχώρια κατανάλωση αλκοολούχων ποτών όπως το ουίσκι και η βότκα παρουσίασε μείωση σε διψήφιο ποσοστό ανεβάζοντας σημαντικά τα ποσοστά των ελλήνων που «πνίγουν» πλέον τα οικονομικά του βάσανα στη μπύρα και το παραδοσιακό κρασάκι. PROTO THEMA