20.5.11

Α. Νικοπολίδης : γιατί έπεσε... παντόφλα από την γυναίκα του;

Ο Αντώνης Νικοπολίδης παραδέχθηκε στην εκπομπή «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο ότι η γυναίκα του τον βάζει στην θέση του και τον συμμαζεύει. Ο γνωστός τερματοφύλακας δεν θεωρεί ότι τα 29 – η ηλικία που ο ίδιος ντύθηκε γαμπρός- είναι νωρίς για γάμο: «Νομίζω ότι πρέπει να παντρεύεσαι όταν βρεις την κατάλληλη γυναίκα» τόνισε και συνέχισε μιλώντας για τη σύζυγό του, Βάσω: «Δεν θα την έπαιρνα αν δεν με έβαζε στην θέση μου».
Ο ίδιος μάλιστα έδωσε το παράδειγμα του 2004, όταν κατέκτησε με την φανέλα της Εθνικής τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης: «Αρχίσαμε και χάναμε τα μυαλά μας, πέφτει μετά καμιά παντόφλα και ερχόμαστε στα ίσια μας. Ευτυχώς, αυτά όλα μου συνέβησαν στα 33 μου. Έπεσε παντόφλα, μου είπε “συμμαζέψου, ζείτε ένα μύθο, όλα τελειώνουν “ και πράγματι μου έκανε καλό αυτό».
Επιπλέον, διευκρίνισε ότι δεν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, αλλά όταν γνωρίστηκαν, ο ένας εκ των δύο είχε άλλη σχέση. «Καθυστέρησα έναν χρόνο να την πλησιάσω», αποκάλυψε ο Αντώνης Νικοπολίδης συμπληρώνοντας πως η πρόταση γάμου έγινε στο δεύτερο χρόνο της σχέσης τους : yupi.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου