13.8.11

Καλομοίρα: Η σέξυ φωτογράφιση για το Νitro και οι αποκαλύψεις!

''Τώρα που παντρεύτηκα νιώθω πιο άνετα μέσα μου, νιώθω πιο άνετα με το σώμα μου, το διασκεδάζω" !!
Η Καλομοίρα Σαράντη παίρνει σέξι πόζες φορώντας μόνο ένα μαγώ, φωτογραφίζεται και μιλά στο περιοδικό ''Nitro'' για τα παιδικά της χρόνια στην Αμερική, το σύζυγό της και το φλερτάρισμα που έχει δεχτεί από γυναίκα.
Σχετικά με τα παιδικά της χρόνια στην Αμερική, το μαγαζί του πατέρα της, την κρίση στην Ελλάδα και τη θετική διάσταση της κρίσης
''Τώρα που γύρισα στην Ελλάδα, ο κόσμος μου φαίνεται πιο sad, όλοι ανησυχούν τι θα γίνει όταν τελειώσουν τα λεφτά τους, τι τους περιμένει. Και τους νιώθω γιατί και στη Νέα Υόρκη με τους γονείς μου δουλεύαμε με τεράστια πίεση ή δεν είχαμε καν δουλειά.
Υπήρχαν μέρες που το εστιατόριό μας δεν είχε καθόλου κόσμο και έβγαινα εγώ στο δρόμο, μοίραζα μενού και πήγαινα σε όλα τα μαγαζιά δίπλα και τους έλεγα: ''Please, ελάτε στο μαγαζί μας να δοκιμάσετε πίτσα, ο πατέρας μου κάνει την καλύτερη.''. Έκανα κωλοτούμπες για να φέρω κόσμο στο εστιατόριο. Στο εστιατόριο, άλλωστε, έχω κάνει τα πάντα: ''Ήμουν σερβιτόρα, ήμουν σουβλατζής και πιτσαδόρος... έκανα ακόμα και ντιλίβερι. Δεν είχαμε ντιλίβερι, αλλά όταν παράγγελνε κάτι κάποιος φίλος, πήγαινα εγώ την παραγγελία. Από τότε είχα καταλάβει πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης σου, αυτός που σου δίνει δουλειά. Μόνη μου αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο, μόνη μου έκανα τα πάντα...
Νομίζω ότι έχει αλλάξει η label-mania των Ελληνίδων, η συνήθειά τους να σε κοιτάνε από πάνω μέχρι κάτω για να δουν τι φοράς. Αυτό ποτέ δεν μου άρεσε. Εγώ διαλαλώ ότι φοράω ρολόι των 5 δολαρίων γιατί μου αρέσει περισσότερο από ένα πανάκριβο.''
Ο ερχομός ενός παιδιού
''Θέλω να κάνω παιδιά σύντομα, γιατί θέλω να είμαι νέα όταν θα έρθουν. Ο πατέρας μου είναι μόλις 60 ετών, νομίζω όμως ότι θα τον προτιμούσα ακόμα πιο νέο. Αλλά όταν άρχισα να σκέφτομαι το ζήτημα των παιδιών, αγχώθηκα. Πώς θα μεγαλώσουν; Θα είναι υγιή; Κι αν εκδηλώσουν αυτοκτονικές τάσεις; Άρχισα να ανησυχώ. Και ύστερα σκέφτηκα πως αγαπώ τον άντρα μου και θα ήθελα ένα παιδί δικό μας. Έτσι μου έφυγε το άγχος και είπα: ''Είμαι χαζή. Έτσι είναι η ζωή, ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει''. Χαλάρωσα.'' Tlife.gr


ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου