Η κρίση στην αγορά έπληξε τις εταιρείες κούριερ και τα ΕΛ.ΤΑ. Και πώς να μην συμβεί αυτό αφού όταν δεν υπάρχει δουλειά δεν διακινούνται επιταγές, δέματα κ.λ.π.
Έτσι στην ταχυδρομική αγορά για το 2010 έχουμε μείωση του απασχολούμενου προσωπικού κατά 10,3%, πτώση κατά 6,8% στα διακινούμενα αντικείμενα και περιορισμό των εσόδων κατά 5%.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, οι προκλήσεις του κλάδου είναι πολλαπλές, ενώ το 2010 είναι η δεύτερη συνεχής χρονιά που παρουσιάζει πτώση των διακινηθέντων αντικειμένων αλλά και των εσόδων. Η διάδοση νέων -ηλεκτρονικών- μορφών επικοινωνίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας συντελεί στην ολοένα αυξανόμενη υποκατάσταση των παραδοσιακών ταχυδρομικών υπηρεσιών, οδηγώντας στην παραπάνω μείωση, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης.
Το επιστολικό ταχυδρομείο παρουσίασε μείωση κατά 7,3% σε σχέση με το 2009 που μεταφράζεται σε πτώση κατά 51,5 εκατ. τεμάχια (επιστολές).
Έτσι στην ταχυδρομική αγορά για το 2010 έχουμε μείωση του απασχολούμενου προσωπικού κατά 10,3%, πτώση κατά 6,8% στα διακινούμενα αντικείμενα και περιορισμό των εσόδων κατά 5%.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, οι προκλήσεις του κλάδου είναι πολλαπλές, ενώ το 2010 είναι η δεύτερη συνεχής χρονιά που παρουσιάζει πτώση των διακινηθέντων αντικειμένων αλλά και των εσόδων. Η διάδοση νέων -ηλεκτρονικών- μορφών επικοινωνίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας συντελεί στην ολοένα αυξανόμενη υποκατάσταση των παραδοσιακών ταχυδρομικών υπηρεσιών, οδηγώντας στην παραπάνω μείωση, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης.
Το επιστολικό ταχυδρομείο παρουσίασε μείωση κατά 7,3% σε σχέση με το 2009 που μεταφράζεται σε πτώση κατά 51,5 εκατ. τεμάχια (επιστολές).