Στο βασικότερο «αγκάθι» για τους βιοτέχνες της Θεσσαλονίκης αναδεικνύεται η μείωση τζίρου, με πάνω από τέσσερις στους δέκα (ποσοστό 41,9%) να την καταδεικνύουν ως το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα για την επιβίωση της επιχείρησής τους.
Δύο στους δέκα (ποσοστό 23,8%) δηλώνουν ότι οι επιχειρήσεις τους ταλανίζονται από τη μειωμένη ρευστότητα, ενώ το 19,6% κάνει λόγο για τον «βραχνά» του υψηλού κόστους παγίων (ΔΕΗ, ασφαλιστικές εισφορές, ενοίκιο, φόροι κτλ).
Τα παραπάνω προκύπτουν από στοιχεία που συνέλεξε η νέα υπηρεσία του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), «Ο Σύμβουλος του Βιοτέχνη», στελέχη της οποίας επισκέφτηκαν 308 επιχειρήσεις -μέλη του ΒΕΘ στις περιοχές Αμπελοκήπων, Ξηροκρήνης, κέντρου, Τούμπας, Εύοσμου και Σταυρούπολης.
Μικρότερα είναι τα ποσοστά που καταγράφονται ως βασικά προβλήματα αναφορικά με τον αθέμιτο ανταγωνισμό (1,9%), την ανατίμηση των πρώτων υλών (3,2%), την ύφεση (2%), την ανεργία (2%), τη δυσκολία στην είσπραξη οφειλών (2,9%) και την κρίση (2,7%). Η σχετική έρευνα έγινε μεταξύ 1ης και 29ης Φεβρουαρίου.
Η νέα υπηρεσία του ΒΕΘ, «Σύμβουλος του Βιοτέχνη», ενεργοποιήθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου. «Η νέα δράση του ΒΕΘ στοχεύει να μας φέρει κοντά σε όλους τους βιοτέχνες. Θα επισκεφθούμε πόρτα-πόρτα τους συναδέλφους, προκειμένου να ενημερωθούμε για τα προβλήματά τους και να δρομολογήσουμε μαζί λύσεις», τόνισε ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, Παναγιώτης Παπαδόπουλος.
Δύο στους δέκα (ποσοστό 23,8%) δηλώνουν ότι οι επιχειρήσεις τους ταλανίζονται από τη μειωμένη ρευστότητα, ενώ το 19,6% κάνει λόγο για τον «βραχνά» του υψηλού κόστους παγίων (ΔΕΗ, ασφαλιστικές εισφορές, ενοίκιο, φόροι κτλ).
Τα παραπάνω προκύπτουν από στοιχεία που συνέλεξε η νέα υπηρεσία του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), «Ο Σύμβουλος του Βιοτέχνη», στελέχη της οποίας επισκέφτηκαν 308 επιχειρήσεις -μέλη του ΒΕΘ στις περιοχές Αμπελοκήπων, Ξηροκρήνης, κέντρου, Τούμπας, Εύοσμου και Σταυρούπολης.
Μικρότερα είναι τα ποσοστά που καταγράφονται ως βασικά προβλήματα αναφορικά με τον αθέμιτο ανταγωνισμό (1,9%), την ανατίμηση των πρώτων υλών (3,2%), την ύφεση (2%), την ανεργία (2%), τη δυσκολία στην είσπραξη οφειλών (2,9%) και την κρίση (2,7%). Η σχετική έρευνα έγινε μεταξύ 1ης και 29ης Φεβρουαρίου.
Η νέα υπηρεσία του ΒΕΘ, «Σύμβουλος του Βιοτέχνη», ενεργοποιήθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου. «Η νέα δράση του ΒΕΘ στοχεύει να μας φέρει κοντά σε όλους τους βιοτέχνες. Θα επισκεφθούμε πόρτα-πόρτα τους συναδέλφους, προκειμένου να ενημερωθούμε για τα προβλήματά τους και να δρομολογήσουμε μαζί λύσεις», τόνισε ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, Παναγιώτης Παπαδόπουλος.